1. «Αργά ή γρήγορα όλα πληρώνονται με τον ένα τρόπο ή τον άλλον», έλεγε ένας θυμόσοφος παλιός γνωστός μου. «Όλα πληρώνονται σ’ αυτόν τον κόσμο».
Το 2018 τα σωματεία των εργαζομένων στο Μετρό για να εξηγήσουν τα μειωμένα δρομολόγια και τις ουρές ανακοίνωσαν ότι «από τους 67 συνολικά συρμούς του μετρό, οι 23 είναι ακινητοποιημένοι λόγω σημαντικών ελλείψεων σε ανταλλακτικά, κάτι που προκαλεί προβλήματα στην ομαλή λειτουργία… Οι υπόλοιποι 44 συρμοί που θεωρητικά κυκλοφορούν κανονικά, πολλές φορές βρίσκονται σε διαδικασία συντήρησης και ως εκ τούτου οι συρμοί που απομένουν για να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό είναι λιγότεροι» (6/11/18).
Αυτά ήταν τα αποτελέσματα των πολιτικών που εφάρμοζαν τα σαΐνια του λαοσωτήριου τσούρμου τσιπριστών που κυβέρνησαν επί 4,5 έτη. Το επιβατικό κοινό των Αθηναίων πλήρωνε με αργοπορίες και ταλαιπωρίες μα και υπερφορολόγηση το «Δεν πληρώνω» των αγανακτισμένων Συριζαίων και την ανικανότητα των ανήθικων πολιτικάντηδών τους.
2. Μα ήρθε η κιτρινάδα ψευτοειδήσεων Αυγή να μας πληροφορήσει (Π. Κατσάτος 17/12/19) πως η κυβέρνηση του Μητσοτάκη κατάφερε «να διαλύσει τα Μ.Μ. Μεταφοράς μέσα σε 5 μόλις μήνες!!!».
Φυσικά, τι να περιμένει κανείς από τους φιλελεύθερους…
Και ο διορατικός δημοσιογράφος αυτός συμπεραίνει (στον ονειροπαρμένο κόσμο του της Αναρχοαριστερής διανόησης): «Κάποιοι, επικαλούμενοι μια – άγνωστη σε μας – μείωση εσόδων [στα ΜΜΜ], μας λένε πως ο οργανισμός αποφάσισε σιωπηλά να μετακυλίσει την όποια ζημιά στις πλάτες των πολιτών που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και μέρα με τη μέρα αντιμετωπίζουν μια κλιμακούμενη υποβάθμιση της καθημερινότητάς τους».
Προσέξτε την άγνοια που προβάλλει τόσο άθελά μα και επιδεικτικά, γαλουχημένος στο αναρχοαριστερό συνωμοσιακό κλίμα – «κάποιοι…άγνωστη σε μας…αποφάσισε σιωπηλά…»
Δεν μας λέει ποιοι είναι οι «κάποιοι» και το «σιωπηλά» είναι δικό του κοινότατο ρητορικό κλισέ.
3. Η μείωση των εσόδων δεν είναι διόλου άγνωστη – και αν ο δημοσιογράφος έκανε τη δουλειά του σωστά, θα μάθαινε τι συνέβαινε.
Τα ΜΜΜ (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, όλοι κρατικοί οργανισμοί) είχαν το 2014 έσοδα 253 εκμ ευρώ. Αυτά έπεσαν σταδιακά το 2018 έγιναν 199,5 εκμ ευρώ. Το δε 2019 μειώθηκαν κι άλλο αφού το πρώτο εξάμηνο ήταν μόλις 87,7 εκμ.
Αυτή η μείωση δεν είναι αμελητέα ώστε να είναι «άγνωστη»!
Όταν «κάποιοι» (δημοσιογράφοι) χρησιμοποιούν άκομψα ή και υβριστικά επίθετα για τους «Δεν πληρώνω» και τους τζαμπατζήδες των ΜΜΜ, ξεσηκώνονται οι αναρχοαριστεροί συνάδελφοί τους να τους επικρίνουν για την αναλγησία που εκδηλώνουν προς τους «άτυχους και δύστυχους εργαζόμενους» που με τα χαμηλά εισοδήματά τους δύσκολα τα φέρνουν βόλτα.
Μα κι αυτοί που πληρώνουν είναι χαμηλόμισθοι μεροκαματιάρηδες. Οι πλούσιοι και ευκατάστατοι έχουν τα δικά τους ΙΧ (και σωφέρ) να πάνε στις δουλειές τους: δεν πάνε με τα ΜΜΜ!
4. Τα δρομολόγια τα διέλυσαν οι «Δεν πληρώνω» και οι τζαμπατζήδες τους οποίους σπεύδουν να υπερασπιστούν οι τσιπριστές. Και ο ίδιος ο κ. Τσίπρας ως πρωθυπουργός ζήτησε τη διαγραφή των οφειλών μερικών «αγωνιστών» που δεν πλήρωναν!
Μα τα δρομολόγια κανονίζονται ανάλογα με τα κομμένα εισιτήρια.
Δεν μπορεί ένα λεωφορείο να τρέχει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη κάθε μισή ή έστω μια ώρα, όταν έχει μόνο 5 εισιτήρια κάθε φορά. Αν είναι να γίνεται αυτό, τότε το κόστος θα το επωμίζονται πρώτα όσοι πληρώνουν και μετά οι υπόλοιποι φορολογούμενοι!
Όλα πρέπει να πληρωθούν.
Μόνο το τυρί στη φάκα είναι τσάμπα για το ποντίκι!
Αυτά ισχύουν ακόμα και αν υπάρχει πλήρης Γεωφορολόγηση.