1. Σε κρίσεις και δυσκολίες, φυσικά, εργάζεσαι περισσότερο αν θες να επιβιώσεις. Από τότε που το να μην εργάζεσαι έγινε δικαίωμα δημοκρατικό και αναφαίρετο, οι τεμπέληδες βρήκαν πάτημα και μόλις τύχει μια δυσκολία πατώντας στις πλάτες του λαού κάνουν απεργία. Η δε πανδημία της ανοησίας είναι πια τόσο ανώδυνα και ακατανόητα διανεμημένη στον κόσμο που ακόμα και ακροδεξιοί ανεγκέφαλοι υποστηρίζουν αυτή την ολέθρια πρακτική.
Η ευφυία είναι χάρισμα για μερικούς, για άλλους είναι απόκτημα πολλής και συνεχούς μελέτης των μεγάλων κλασικών, αυτών που η τρίτη κατηγορία, οι πολλοί του αναρχοαριστερού τόξου όπου μπορούν αποκλείουν από την εκπαίδευση και σαν τους Ναζί, θα τους έκαιγαν αφήνοντας μόνο τα ευαγγέλια του Μαρξ, Λένιν, Στάλιν και Μάο – τα οποία εγκωμιάζει αυτό το τόξο μα ουδέποτε τα μελετά καθώς είναι τόσο δυσνόητα.
2. Οι συνδικαλιστές της Εκπαίδευσης δίνουν λυσσασμένο αγώνα κατά του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας που ξαναφέρνει τα Λατινικά στα σχολεία, τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, τα Αγγλικά στην πρωτοβάθμια (νηπιαγωγεία) και, το κυριότερο το οποίο προκαλεί την αφρισμένη λύσσα, την αξιολόγηση.
Για αυτό κατέβηκαν πάλι σε διαδήλωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 11/6 φέρνοντας χάος και αποκλεισμό στο κέντρο. Αυτή είναι η ένδοξη λενινιστική πρακτική τους. Όχι εργασία, μα απ-εργασία. Και όχι μόνο οι ίδιοι οι κοπρίτες, μα και οι άνθρωποι που εργάζονται την ώρα εκείνη επειδή αγαπούν τη δουλειά τους και τα οφέλη της. Είναι ο φανατισμός του θρησκόληπτου με τις δεισιδαιμονίες του εναντίον κάθε καινοτομίας και ανάπτυξης – που πάντα, φυσικά, απαιτούν προσπάθεια.
3. Έχουν όλοι αυτοί εκπροσώπους στη Βουλή των βολεμένων, αμόρφωτους λυσσασμένους σαν τον κ. Ν. Φίλη (παυθέντα υπουργό Παιδείας επί Τσίπρα και Αρχιεπισκόπου!), την οξυδερκέστατη κα Μπέττυ Σκούφα και άλλων μολυσματικών μυαλών με πανεπιστημιακές περγαμηνές σαν του κ. Τσίπρα.
Εξανίσταται ο κ. Φίλης αντί να φροντίσει για λίγη δίαιτα και κομψή ένδυση μπας και δώσει καλό παράδειγμα στους μαθητές και φοιτητές, φωνασκεί για τα “πρότυπα” πως είναι καρκίνωμα – όπως και τα ιδιωτικά, μόνο που δεν τολμά να το πει αυτό αφού το αφεντικό του και οι πρωτοκλασάτοι σύντροφοι εκεί στέλνουν τις “καρδούλες” τους!
Η δε κα Σκούφα (βουλευτίνα Πιερίας) “πονηρεύεται” (!) πως η εισαγωγή των Αγγλικών στη νηπιαγωγεία “εξυπηρετεί επιταγές των Αμερικανικών Σχολών”!!! Ξέρει άραγε πόσο κοστίζει φοίτηση σε σχολή στην Αμερική; Όχι λιγότερο από $40.000!!!
Αυτοί οι εκλεκτοί εκπροσωπούν 33% του ηλίθιου έθνους μας.
4. Ακούστηκαν και άλλα. Π.χ. Νομοσχέδιο για “σχολεία της αγοράς”! Τι το κακό έχει ένα τέτοιο σχολείο; Η λαΐκή αγορά για τον κοσμάκη δεν είναι – να βρίσκει καλά πράγματα πιο φθηνά; Το ίδιο δεν ισχύει για τα δημόσια σχολεία “της αγοράς” – καλή εκπαίδευση δωρεάν;
Αλλά αυτοί οι εκπρόσωποι, Φίλης και Σκούφα, είχαν άριστη παιδεία, την οποία ο άλλος τσιπριστής, Αρ. Μπαλτάς (κι αυτός από ιδιωτικό σχολείο), ονόμασε “κουσούρι” και “ρετσινιά”. Θέλουν να κρατούν αμόρφωτους και αγράμματους τους πολίτες δευτέρας και τρίτης τάξης!
Παραδέχτηκαν επίσης άλλοι πεφωτισμένοι βολεμένοι πως τα δημόσια έχουν αποτύχει στη διδασκαλία ξένων γλωσσών. Για αυτό πλουτίζουν τα φροντιστήρια. Μα το ίδιο ισχύει για όλα τα μαθήματα: για αυτό τα παιδιά (όσα έχουν λεφτά οι γονείς τους) συνωστίζονται στα φροντιστήρια, επειδή αυτοί όλοι είναι ανίκανοι.
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν καλύτεροι δάσκαλοι, όχι να αποκλείονται γλώσσες επειδή αυτοί είναι ανίκανοι να τις διδάξουν!
Αλλά τι να περιμένεις από τους εκλεκτούς του 33% των ηλιθίων; Μόνο περισσότερη ηλιθιότητα!