1. Κανένα ψέμα δεν είναι απόλυτο, δηλαδή 100% ψέμα. Κάθε ψέμα περιέχει κάποιο στοιχείο αλήθειας που του δίνει ζωή. Και σήμερα το πρωί (αρχές Ιουνίου), την πρώτη αληθινά καλοκαιριάτικη μέρα (που φάνηκε από το πρωί), ανακάλυψα την αλήθεια στον «προοδευτισμό» της αρρωστημένης Αναρχοαριστεράς. Συμπεριλαμβάνω και τους παλαιοπασόκους.
Το να γνωρίζεις την ιστορική εξέλιξη της παραπλανητικής προπαγάνδας των μουρλών αυτών μυαλών που πάει πίσω στις μυωπικές φαντασιώσεις του Καρλ Μαρξ, είναι καλό διότι σου δίνει μια αξιόπιστη βάση κατανόησης. Μα όταν δεις πως υπάρχει και μια αλήθεια την οποία οι μικρόμυαλοι άρρωστοι δεν αντιλαμβάνονται, νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που μια αιώνια αρχή επαληθεύεται πάλι.
Ναι, οι αναρχοαριστεροί όλου του φάσματος είναι πολύ πιο προοδευτικοί από κάθε δική τους πεποίθηση: μα προοδευτικοί μόνο στην οπισθοδρόμηση.
2. Κάθε καινοτομία τους είναι μισητή μέχρι ναυτίας.
Ο καθ. Αριστείδης Μπαλτάς, κάποτε υπουργός Παιδείας έγινε διάσημος για την προοδευτική προώθηση του Αρχαιοελληνικού πνεύματος (Αιέν αριστεύειν) στη δική του μαρξιστική ρηξικέλευθη «Η αριστεία είναι ρετσινιά»! Ο ίδιος την εποχή εκείνη της ένδοξης ασυναρτησίας είπε (Αυγή 6/4/14) πως οι υπολογιστές και άλλα σύγχρονα τεχνολογικά σύνεργα είναι αχρείαστα: διότι «ο πίνακας και η κιμωλία ακόμη κι αν – ή επειδή – είναι κακής ποιότητας και λερώνουν» είναι τα ενδεδειγμένα συστατικά της Παιδείας ενώ προτζέκτορες και άλλα σύνεργα διδασκαλίας χαλούν τη σχέση δασκάλου – μαθητή.
Άραγε ο ίδιος δίδασκε και διδάσκει με πίνακα και κιμωλία και στέλνει τα πονήματά του να δημοσιεύονται σε καλλιγραφημένα χειρόγραφα όπως τον Μεσαίωνα; Και γιατί χαρτί και μελάνι; Γιατί όχι μαρμάρινες πλάκες και σμίλες; Scripta manent ‘τα γραπτά μένουν [πιο σίγουρα σε πλάκες]’!
3. Θα θυμάστε τι σάλο ξεσήκωσαν αυτοί οι «προοδευτικοί» όταν γίνονταν σκέψεις για την εγκατάσταση ανεμογεννητριών σε (ξερο-)νησιά που είχαν συχνούς και δυνατούς ανέμους. Ένα από αυτά είναι και η Μακρόνησος όπου είχαν εξοριστεί (και βασανιστεί) πολλοί κομμουνιστές – από πεφωτισμένες κυβερνήσεις άλλων μικρόμυαλων.
Τώρα, μετά από την ιστορική διαλεκτική αρκετών χρόνων έχει αυτή η «προοδευτική» σκέψη επεκταθεί και στην περιβαλλοντική φροντίδα: να μην καταστρέψουμε το περιβάλλον. Τώρα πιάνουν και τα βουνά.
«Ούτε στην Τήνο, ούτε στα Άγραφα, ούτε πουθενά – ελεύθερα βουνά από αιολικά». Τα βουνά έχουν αποκτήσει όπως και η Μακρόνησος ιερότητα για τους κουφιοκέφαλους κομμουνιστές, υποθέτω, διότι κάποτε είχαν «κυβέρνηση του βουνού».
Μα τώρα η παθιασμένη κραυγή είναι «Πουθενά»!
Αυτή είναι παμμακάριστη «πρόοδος»: Πουθενά!
4. Οι ανεμογεννήτριες προκαλούν «παραμόρφωση τοπίου» μα κι εμποδίζουν την πτήση και τη φυσική ζωή των πτηνών. Έτσι έγιναν οι απαραίτητες κινητοποιήσεις να μην εγκατασταθούν ανεμογεννήτριες στα Άγραφα κοντά και στην Τήνο!
Εκεί ψηλά στο Νυμφαίο στο οροπέδιο Πτολεμαΐδας είναι οι καμινάδες της μονοπωλιακής ΔΕΗ. Αυτές δεν είναι μόνο αντιαισθητικές – οπουδήποτε – κι ενοχλητικές για τα πουλιά, μα παράγουν πραγματική ρύπανση με καρβουνόσκονη και άλλα σκοτεινά αέρια ρύπων.
Όπως οι προτζέκτορες και υπολογιστές χαλούν τη διδακτική διαδικασία στα εκπαιδευτικά ιδρύματα για τους «προοδευτικούς», έτσι και οι ανεμογεννήτριες χαλούν τη γνήσια παραδοσιακή παραγωγή ενέργειας – ακόμα και αν ή επειδή αυτή η καρβουνιστή διαδικασία λερώνει και αυτή!
Θρίαμβος της προόδου λοιπόν. Και η Αυγή διακηρύσσει: «Δικαίωση των κατοίκων της Τήνου. Ακυρώθηκε η εγκατάσταση 15 ανεμογεννητριών στο νησί» (28/5/20).
Ας καίμε λοιπόν κάρβουνο με την βρομιά του και ας απαγορευτούν οι ανεμογεννήτριες (και τα ηλιακά σύνεργα)! Παντού! Πρόοδος!
5. Άλλο σκάνδαλο! Ο γνωστός για το βαρύγδουπο ύφος του και τη βαρύγδουπη κοιλιά του, πρώην υπουργός Παιδείας των τσιπριστών και αυτός, ο Ν. Φίλης (νυν τομεάρχης στον ίδιο τομέα που τότε εκπαραθυρώθηκε!) ανακάλυψε «διαρροή προσωπικών δεδομένων» εκπαιδευτικών και μαθητών!
Αναφέρομαι στην βαρέων βαρών κοιλιά του γιατί ως υψηλά ιστάμενος στον τομέα «Εκπαίδευση» θα έπρεπε να ντρέπεται και να δίνει ένα καλό παράδειγμα στα ολοένα αυξανόμενα παχύσαρκα Ελληνόπουλα!
Τι ήταν αυτή η σκανδαλώδης διαρροή;
2.024 εγγραφές αφορούσαν καθηγητές και μαθητές που μοιράζονταν τα αγαθά της εξ αποστάσεως μαθήσεως: οι μεν έδιναν γνώση, οι δε την έπαιρναν. Η διαρροή όμως πληροφορούσε τα εξής απόρρητα «προσωπικά δεδομένα»: όνομα καθηγητή, μάθημα, σχολείο και σχόλια του καθηγητή όπως «απουσίες μαθητών» ή «καλή προσέλευση» ή «υπήρξε κάποιο πρόβλημα σύνδεσης»!!!
Προοδευτική οπισθοδρόμηση και στη στρέβλωση εννοιών σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας!