Είπε ο Lyndon B. Johnson, 36ος Πρόεδρος των ΗΠΑ (1963-69):
Στο γραφείο όπου κάθομαι έχω μάθει μια μεγάλη αλήθεια. Η λύση για όλα τα εθνικά μας προβλήματα, η λύση για όλα τα προβλήματα του κόσμου, συνοψίζεται σε μια λέξη. Εκείνη η λέξη είναι «παιδεία».
Ο τέως Πρόεδρος οπωσδήποτε δεν εννοούσε τα ημίμετρα και τα προγράμματα με τα οποία παιδεύεται το ελληνικό έθνος από τη Μεταπολίτευση και δώθε, ιδίως όμως από τον Αείμνηστο που για ψηφοθηρικούς λόγους ήθελε κάθε καθυστερημένος και κουφιοκέφαλος να εισάγεται στο πανεπιστήμιο, έστω και αν το γραπτό του είχε μόνο το όνομά του!
Η λύση είναι Παιδεία μα με την εμπέδωση των παραδοσιακών ηθικών αξιών έτσι που να ορίζουν τη συμπεριφορά μας. Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Οπότε πάμε στο εύκολο κι εφικτό: μια αξιοπρεπή παιδεία για όσους τη θέλουν αληθινά.
Αυτή την εφικτή λύση προώθησε ο Νόμος Διαμαντοπούλου τον οποίο διέγραψαν οι φωστήρες της Πρώτης Φοράς. Τώρα η κα Κεραμέως, την οποία έχω επικρίνει πολλές φορές, επανορθώνει με καινούριο (παλιό) Νόμο που επιβάλλει την αξιολόγηση των διδασκόντων, την «κάρτα» εισόδου στα πανεπιστήμια και ειδική αστυνομία για φύλαξη του χώρου και της τάξης, και την ελάχιστη βάση για τους εισακτέους.
Οι τσιπριστές του Σύριζα (μα και της ΝΔ ύπουλα) ξεσηκώθηκαν φωνασκώντας «σφαγή… καρμανιόλα» και άλλα φαιδρά και φαύλα. Διότι μόνο έτσι δηλώνουν, ιδίως οι Συριζαίοι, πως υπάρχουν και διεκδικούν για τον εαυτούλη τους κάποια σπουδαιότητα. Δεν έχουν καταλάβει πως έτσι και παρουσιαστεί ένα Κέντρο με αληθινές ιδέες προόδου και ανάπτυξης, αυτοί θα κατρακυλήσουν πίσω στο 4%.
Οι εκπαιδευτικοί συνδικαλιστές έχουν καταλάβει πια πως η εναντίωσή τους στην αξιολόγηση δεν έχει καμία σοβαρή απήχηση και το βούλωσαν τώρα για αυτό το θέμα. Έτσι οι αναρχοαριστεροί συγκέντρωσαν τις λεκτικές τους μολότοφ για την ελάχιστη βάση. (Την αστυνομοκρατία στα πανεπιστήμια την εξάντλησαν κι εκείνη νωρίτερα).
Μένουν «κενές πάνω από 15.000 θέσεις» μας πληροφορεί (ψευδώς, φυσικά) η Εφημερίδα των Συντακτών. Από την άλλη, η Αυγή μας πληροφορεί (μεταφέροντας δηλώσεις του κ. Φίλη) πως θα κοπούν 35.000 μαθητές από τους διαγωνιζόμενους.
Η αριθμητική των γνήσιων αυτών τσιπριστών είναι σαν τα Μαθηματικά του κ. Τσίπρα! Δεν μπορούν να υπολογίσουν πως αν οι κενές θέσεις είναι 15.000 μόνο, δεν χωράνε οι 35.000. Μόνο 15.000!
Οπότε θα πρέπει να φωνάζουν και να απαιτούν την ίδρυση νέων πανεπιστημίων για να χωρέσουν οι 20.000 που έχουν κοπεί (και διάφοροι καθηγητές να βρουν ασφαλή διορισμό).
Το 2015 η κυβέρνηση Σύριζα-Ανέλ παρέλαβε 258 τμήματα ΑΕΙ (αυξάνοντας τα τμήματα Μηχανικών από 46 σε 71). Το 2019 που αποχώρησε στην Αντιπολίτευση παρέδωσε 411! Γιατί λοιπόν να μην συνεχίσουμε αυτόν τον χορό της «τρελής ροδιάς» έτσι που όχι μόνο οι φοιτητάδες και οι καθηγητάδες να ικανοποιούνται, μα και οι σπιτονοικοκυρές με δωμάτια προς ενοικίαση, τα τοπικά φαστφουντάδικα με τα θρεπτικά μπέργκερ τους και άλλες επιχειρήσεις επίσης να έχουν όφελος!
Λέγεται «ισορροπημένη ανάπτυξη».
Στον ΟΟΣΑ, στην ΕΕ, είμαστε πρώτοι σε ανεργία νέων με 38,2%, ενώ την ίδια ώρα πάμπολλες επιχειρήσεις δεν βρίσκουν εργαζόμενους σε ειδικούς τομείς!
Συγχρόνως όμως το Τμήμα Αγροτικών Προϊόντων στο Αγρίνιο έχει ρυθμό αποφοίτησης 5,8% (στην ΕΕ 24,05). Αυτός είναι πολύ κατώτερος από τον γενικό μέσο ρυθμό 9,17% (στην ΕΕ 25,05%). Αλλά είμαστε τέταρτοι σε εγγραφές στα ΑΕΙ – και πρώτοι σε «αιώνιους φοιτητές».
Οι Αναρχοαριστεροί με τον ψευτοπροοδευτισμό τους αδυνατούν να καταλάβουν το χάος που επικρατεί όντας χαμένοι αιχμάλωτοι στην ασυναρτησία τους.
Η εκπαίδευση αρχίζει με την εγκυμοσύνη και οπωσδήποτε με τις πρώτες οδηγίες συμπεριφοράς.