1. Έχοντας αποτύχει πλήρως να υλοποιήσουν τα παρανοϊκά προγράμματά τους στην οικονομία, οι τσιπριστές με την ανεύθυνη και ανίκανη αρχηγία του κ. Τσίπρα στρέφονται σε άλλους τομείς – Δικαιοσύνη, Διορισμοί, ΜΜΕ, Παιδεία, Υγεία. Ο στόχος διπλός: άλωση των κρατικών μηχανισμών και όπου δυνατόν λεηλασία του κρατικού κορβανά.
Σήμερα επικεντρώνομαι πάλι στην Παιδεία και δη στο πρόσφατο νομοσχέδιο και άλλες ρυθμίσεις που έχουν επιβληθεί χωρίς τη συναίνεση των Πρυτάνεων ή άλλων πανεπιστημιακών δυνάμεων, εκτός από τους δικούς τους φοιτητοπατέρες που θέλουν να έχουν ‘άσυλο’ και να επεμβαίνουν βίαια στις νόμιμες διαδικασίες εμποδίζοντας ή διαλύοντάς τις.
Αυτό είναι το νόημα του ‘ασύλου’. Οι αληθινά δημοκρατικοί φοιτητές που θέλουν να φοιτούν, φοιτούν και προχωρούν. Οι αντιδραστικοί, αντιδημοκρατικοί αναρχοαριστεροί δεν θέλουν να φοιτούν, μα μόνο να παρακωλύουν τη φοίτηση και να προωθούν την συριζική άλωση της Παιδείας.
2. Αναλυτές απορούν που ο κ. Γαβρόγλου είχε ‘δεσμευτεί’ να διορθώσει κάποιο κείμενο σχετικά με τα 5ετή προγράμματα σπουδών ως Master, που ήταν (και είναι) παράνομο, μα δεν τήρησε τη δέσμευσή του.
Πότε θα πάψουν οι αφελέστατοι αυτοί άνθρωποι να πιστεύουν τις δεσμεύσεις των αναρχοαριστερών; Πότε τήρησαν με οποιαδήποτε δέσμευση;
Εκπλήσσονται οι πανεπιστημιακοί που ο γουρλομάτης υπουργός δεν υιοθέτησε καμιά από τις δικές τους προτάσεις. Και αυτοί αφελέστατοι είναι στην απληστία τους να χρησιμοποιούν πόρους για προσωπικό όφελος.
Γι’ αυτό υπάρχουν τα ανδρείκελα – υπουργοί: για να ακούνε και να υπακούνε his master’s voice.
3. Η τσιπρική για τη φοίτηση αντίληψη είναι όσο το δυνατόν ευκολότερη φοίτηση για να υπάρχει χρόνος για κοινωνική/κομματική δράση – καταλήψεις, διαδηλώσεις κλπ και βέβαια διασκέδαση.
Έτσι εκτός από το ξεδιάντροπο ‘άσυλο’ (που, ας σημειώσουμε, ούτε οι δεξιές κυβερνήσεις θέλησαν να καταργήσουν πλήρως), το τρέχον νομοσχέδιο ορίζει πως-
Οι εκπρόσωποι των προπτυχιακών φοιτητών θα ψηφίζουν (!) για όλα τα θέματα πλην αυτών του 2ου και 3ου κύκλου σπουδών: για αλλαγές στο γνωστικό αντικείμενο, για την οργάνωση κοινών μαθημάτων, για την έγκριση συγγραμμάτων για κάθε μάθημα, για τη μετακίνηση καθηγητών προς ή από το τμήμα!
Να, ‘η δικτατορία του προλεταριάτου’! Αυτά τα άγουρα μυαλά θα αποφασίζουν ποια μαθήματα είναι κατάλληλα και σε ποια έκταση, ποια συγγράμματα είναι κατάλληλα και ποιοι καθηγητές είναι κατάλληλοι.
Μια πλήρης αντιστροφή των ρόλων, όπου οι καθηγητές θα έπρεπε να αποφασίζουν για αυτά τα θέματα όλα και οι φοιτητές να φοιτούν!
4. Πώς είναι δυνατόν ανώριμα παιδιά, μόλις και μετά βίας έξω από τα Λύκεια, δίχως πείρα της ζωής, εκτός από την αυξανόμενη ορμή του σεξ και την επιθυμία για διασκέδαση (και όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα), δίχως εντρύφηση ακόμα στα θέματα που θα σπουδάσουν, να γνωρίζουν αυτά τα θέματα, ποια βιβλία τα πραγματεύονται καλύτερα και ποιοι καθηγητές τα διδάσκουν καλύτερα; Πώς δέχονται τέτοιο άχαρο ρόλο;
Βέβαια, στο νωπό ακόμα παρελθόν, οι καθηγητές έκαναν φοβερές παραβάσεις σε όλες τις απόψεις. Και όχι εντελώς άδικα, πολλοί άλλοι έντιμοι και υπεύθυνοι καθηγητές στηλίτευσαν (και στηλιτεύουν) τέτοιες παραβάσεις.
Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να αντικατασταθούν από τους φαύλους φοιτητοπατέρες. Γι’ αυτό άλλωστε ιδρύθηκαν Συμβούλια με καθηγητές από έγκριτα ξένα Πανεπιστήμια για να διορθωθούν οι φαυλότητες των εγχώριων καθηγητών.
Αυτά τα Συμβούλια καταργήθηκαν διότι οι ξένοι ταράζουν τα βαλτωμένα νερά της φαυλότητας και των καθηγητών και των φοιτητοπατέρων και των τσιπριστών.
Έτσι αυτό το τρισάθλιο τσούρμο ασπόνδυλων, όπου κανένας, παρότι πολύ ανώτερος σε μόρφωση δεν τολμά να αμφισβητήσει τον αρχιτσαρλατάνο, καταφεύγει τώρα στον ασφυκτικό συγκεντρωτισμό του υπουργείου Παιδείας.
Θα επανέλθω.