1. Είναι 8 ΔΕΚΟ που ξοδεύουν περισσότερα από όσα κερδίζουν –όπως το σύνολο Ελληνικό Κράτος κι όπως πολλά νοικοκυριά.
ΕΑΒ = Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία. ΕΑΣ = Ελλ. Αμυντικά Συστήματα. ΕΛΒΟ = Ελλ. Βιομηχανία Όπλων. ΕΛΤΑ = Ελληνικά Ταχυδρομεία. ΚΤΥΠ = Κτιριακές Υποδομές. ΛΑΡΚΟ = μεταλλευτική (πρώην Μποδοσάκη). ΟΑΣΑ = Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας. ΟΣΕ = Οργ. Σιδηροδρόμων Ελλάδας.
Μπορεί σύντομα να γίνουν 9 με την ενδοξότατη ΔΕΗ, που δεν έβλεπε πως αρχοντικά στα Βόρεια Προάστια με τεράστια κατανάλωση είχαν εντούτοις “κοινωνικό τιμολόγιο”, δηλαδή το φθηνό για τους οικονομικά αδύναμους και πως πολλοί κακοπληρωτές είχαν τεράστια εισοδήματα.
Τυφλώθηκε από το ίδιο της το φως!
2. Δανείζομαι από τα άρθρα του Βαγγέλη Μανδραβέλη στην Καθημερινή (Οικονομική) 15/10/1017.
Τα έσοδα των 8 συνολικά ανέρχονται σε 942 εκμ. Τα δε έξοδά τους σε 1,36 δις! Οι φορολογούμενοι καλούνται πάλι να πληρώσουν τη διαφορά των 418 εκμ – αν πληρωθεί η διαφορά, διότι το κράτος επιδεικνύει πολύ μεγαλύτερη απέχθεια να πληρώνει τις υποχρεώσεις του από τη μεγάλη προθυμία του να ξεζουμίζει τους οφειλέτες του. Κράτος είναι, με αριστερούς μάλιστα κυβερνώντες οι οποίοι τόσο αγαπούν τον λαό, που τον αγκαλιάζουν σφικτά μέχρι ασφυξίας!
Οι 8 λοιπόν απασχολούν περίπου 20.000 εργαζόμενους. Και από αυτή την άποψη, ο μέσος όρος ανά εργαζόμενο είναι 46,9 χιλιάδες ευρώ για ετήσιο έσοδο κι 67,9 χιλ. ευρώ για ετήσιο έξοδο!
Οι συσσωρευμένες ζημιές τους ανέρχονται σε 12 δις!
Και φυσικά μόνο στην υπερχρεωμένη Ελλάδα της κρίσης, με τον ηλιθιότερο πληθυσμό και τους πιο παλαβούς πολιτικάντηδες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συνεχίζεται αυτή η παρανοϊκή κατάσταση.
3. Η μεγαλύτερη ψαλίδα ανήκει στην ΕΑΣ (=Αμυντικά Συστήματα) όπου τα λειτουργικά έξοδα είναι 9 φορές περισσότερα από τα έσοδα. Οπότε, μπορούμε, κάπως αυθαίρετα ίσως, να συμπεράνουμε πως ανάλογα χαμηλού επιπέδου θα πρέπει να είναι και η αμυντική ικανότητα της χώρας, παρά την παρουσία του υπερ-ασπιστή μας κ. Καμμένου.
Το γράφω αυτό διότι ούτε η ΕΑΒ (=Αμυντική Βιομηχανία) είναι καλύτερη με χρέη 1,46 δις, ούτε η ΕΛΒΟ (=Βιομηχανία Όπλων, υπό εκκαθάριση!) με έξοδα 4 φορές περισσότερα από έσοδα το 2015.
Αλλά όλες τις ξεπερνά για την ώρα ο ΟΣΕ (=Σιδηρόδρομοι) με ζημιά 7,25 δις!
4. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν φταίει η Πρώτη-φορά. Εδώ πράγματι έχει άσπιλο μητρώο και ηθικό πλεονέκτημα αφού οι ΔΕΚΟ είναι τερατουργήματα των πρότερων σοσιαλδημοκρατικών ανίκανων κυβερνήσεων. Παντού χώθηκε υπεράριθμο προσωπικό πελατών.
Τώρα όμως και οι Συριζανέλληνες καθιστούν προβληματική την ΚΤΥΠ με 213 νέους διορισμούς πελατών και αύξηση κόστους 3 εκμ ετησίως!
Αλλά, μαθαίνω, γίνονται νέα μαγειρέματα στις κρατικές κουζίνες. Υπομονή, προσεχώς!