1. Είμαι απερίφραστα και ασυζήτητα υπέρ της θανατικής ποινής για φόνους, κακοποιήσεις παιδιών ή γυναικών κατά συρροή και παρόμοια.
Απορώ με τον δήθεν «ανθρωπισμό» ορισμένων που απεχθάνονται τον νόμιμο, εκδικασμένο θάνατο δολοφόνων, αλλά δεν πολυνοιάζονται να πούνε δυο λόγια συμπόνοιας για τους δολοφονημένους.
Γενικά ο θύτης σήμερα στην αμοραλιστική νοοτροπία της «πολιτισμένης» κοινωνίας (όπως αυτοαποκαλείται), μοιάζει να έχει περισσότερη συμπάθεια και περισσότερα δικαιώματα από το θύμα.
Από που αλλού, πέρα από αυτόν τον αρρωστημένο και άβουλο «ανθρωπισμό» που είναι φανερά ανισόρροπος, αντλούμε αυτή την πεποίθηση πως ο θύτης, και δη ο κατά συρροή εγκληματίας, πρέπει να έχει τη δική μας συγχώρεση και να μην πληρώσει για την αφαίρεση της ζωής του άλλου (άλλης ή άλλων);
2. Διάβασα το εμετικό άρθρο του κ. Βίδου (24/7/2017) που δήθεν συμπονά τον Ουίλιαμ Μόρβα, που είχε σκοτώσει «έναν φρουρό ασφαλείας, κι έναν βοηθό σερίφη», και μετά από 17 χρόνια αναβολών και διάφορων νομικών κόλπων στις ΗΠΑ επιτέλους θανατώθηκε μέσα Ιουλίου 2017.
Κάποιοι τάχτηκαν υπέρ, γράφει, αλλά η κόρη του βοηθού σερίφη (που δολοφονήθηκε) τάχτηκε εναντίον της εκτέλεσης «για ηθικούς και θρησκευτικούς λόγους»!
Η κοπέλα προφανέστατα δεν έχει ιδέα τι θα πει «ηθικό» και τι θα πει «θρησκευτικό». Διότι και η θρησκεία και η ηθική επιβάλλουν την θανατική ποινή για τέτοια αποτρόπαια εγκλήματα.
Ο κ. Βίδος αποκαλύπτει και μια «συγκλονιστική», όπως τη νομίζει, λεπτομέρεια, ότι δηλαδή ο δολοφόνος έπασχε από «βαριά ψυχική ασθένεια», σάμπως και αυτό είναι δικαιολογητικό.
Δεν είναι!
3. Αν κάποιος ψυχοπαθής νομίζει πως θα πετάξει πηδώντας από τον 10ο όροφο της πολυκατοικίας, η Φύση δεν θα λάβει καθόλου υπόψη της την ψυχοπάθεια του. Θα τον τσακίσει στο έδαφος.
Επομένως, έλεγε το Αγγλικό Κοινό Δίκαιο, ή άγνοια του Νόμου δεν είναι αποδεκτή δικαιολογία.
Επομένως ο ψυχοπαθής δολοφόνος πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά. Έτσι κι αλλιώς κάθε ειδεχθής εγκληματίας είναι ψυχοπαθής. Οπότε ούτε και αυτό ευσταθεί ως επιχείρημα.
Κάθε άνθρωπος σύμφωνα με τον φυσικό νόμο της αιτιότητας κάποια ώρα θα έρθει αντιμέτωπος με τις πράξεις του, καλές και κακές. Σε αυτή την περίπτωση, ο ιδρυτής του Χριστιανισμού είπε στον επιλεγμένο μαθητή του Πέτρο «Μάχαιραν έδωκας, μάχαιραν θα λάβεις»!
Καλύτερα να υποστείς τη συνέπεια τώρα, γρήγορα παρά στο μέλλον, που μπορεί να τραβήξει σε μάκρος και να είναι πολύ χειρότερη. Ούτε η ζωή μου ούτε του άλλου είναι πράγματι δική μας. Η Φύση τη δίνει και η Φύση θα την πάρει. Αν εγώ αφαιρέσω τη ζωή του άλλου, η Φύση θα απαιτήσει το αντίτιμο. Αυτό διδάσκουν οι σοφοί. Αν όχι τώρα σε αυτήν την ενσάρκωση, σίγουρα σε μελλοντική.
Η χριστιανική συμβουλή αντιστοιχεί στην ινδουιστική που λέγεται κοινώς «ο Νόμος του Κάρμα». Κάποια ώρα θα πρέπει να αντιμετωπίσεις αυτό που κάνεις.
Επιπλέον, η τιμωρία λειτουργεί αποτρεπτικά. Διότι αν ξέρεις πως θα χάσεις τη ζωή σου σε τέτοια περίπτωση, τότε ίσως δεν θα επιδοθείς σε φόνο και κακοποίηση παιδιών και γυναικών επειδή έτσι σου αρέσει, διότι είσαι ψυχάκιας.
Φρόντισε να θεραπευτείς.
Πιστεύω πως εναντιώνονται στη θανατική ποινή αυτοί που κάπου στον νου τους νοιώθουν πως μπορεί να εγκληματήσουν και φοβούνται…