1. Η τσαπατσουλιά των τσιπριστών είναι ασυμμάζευτη και η ανικανότητά τους θα μείνει παροιμιώδης. Ούτε τους πολιτικούς τους αντιπάλους δεν μπορούν να εξευτελίσουν αποτελεσματικά. Κι ενώ, με το να επιστρέψουν την ασύστατη δικογραφία, που θα εξέταζε η Προανακριτική στη Βουλή, δείχνουν πως η όλη υπόθεση ήταν σαθρή σκευωρία με (ανύπαρκτους ίσως) κουκουλωμένους (ψευδο)μάρτυρες, προχωρούν τώρα να ανοίξουν όλους τους λογαριασμούς και τυχόν θυρίδες των 10 πολιτικών αντιπάλων.
Τους εύχομαι κάθε επιτυχία αλλά δεν θα έπρατταν πολύ καλύτερα αν ασχολούνταν πιο επισταμένα με τις καταρρέουσες δημόσιες υπηρεσίες μεταφοράς, για τις οποίες έχουμε γράψει και δώσει τα φρικιαστικά στοιχεία αποσύνθεσης; Και μακάρι να ήταν μόνο τα λεωφορεία και τα άλλα οχήματα.
2. Δυστυχώς οι τσιπριστές βρήκαν και υιοθέτησαν με ζήλο την πρακτική του συστήματος που δήθεν θα εξυγίαναν, δηλαδή τον διορισμό στη διοίκηση των δημόσιων οργανισμών κομματανθρώπων όχι με αξιοκρατικά μα με ακραιφνώς κομματικά κριτήρια.
Αυτός για κακή τύχη του Έθνους είναι ο μόνος τομέας στον οποίο οι τσιπριστές και ανέλληνες αριστεύουν. Και την αριστεία αυτή στα ρουσφέτια και στους διορισμούς την πληρώνουμε όλοι εμείς οι φοροστραγγιγμένοι.
Πάρε το τελευταίο κρούσμα στη Θεσσαλονίκη με τη λειψυδρία της. Η ΕΥΑΘ που χειρίζεται την υδροδότηση της συμπρωτεύουσας διοικείται από κομματικά κωθώνια (όχι μόνο των Συριζανελλήνων) υπό τον σοσιαλιστή αρχιερέα κ. Κρεστενίτη (καθηγητής του ΑΠΘ) που αντιτάχθηκε αμέσως στην ιδιωτικοποίηση της εταιρίας (SOSτε το νερό!) και μόλις έγινε πρόεδρος δήλωσε πως «θα σταματήσουν οι διακοπές σε όσους δεν έχουν να πληρώσουν» (έστω κι αν πληρώνουν για πολλά άλλα αγαθά και κυρίως να στηρίζουν το κόμμα). Ελάχιστες μετοχές πουλήθηκαν σε νομικά και φυσικά πρόσωπα εκτός Δημοσίου!
Τώρα, μετά την κατάρρευση της υδροδότησης, αφού κανείς εκ των αναρχοαριστών δεν ενδιαφέρθηκε για τη συντήρηση του συστήματος, δεν βγάζουν τσιμουδιά και, ως άμωμοι τσιπριστές, κουκουλώνουν όπως όπως με σιωπή το δικό τους σκάνδαλο!
3. Σε αντίθεση, βλέπουμε ξεκάθαρα πόση ωφέλεια προέκυψε και για το ανίκανο κράτος και, κυρίως, για τον πολύ κόσμο η αποκρατικοποίηση της φαλιρισμένης Ολυμπιακής (από μια επικερδέστατη επιχείρηση του Ωνάση). Εκατομμύρια διασώζονται ετησίως για τους κρετίνους του κράτους κι εκατομμύρια επενδύονται από τις ιδιωτικές εταιρίες αερομεταφορών (Aegean, Sky κλπ) με χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Μετά, είναι και ο ΟΤΕ, αυτός ο δεινόσαυρος καθυστέρησης και σπατάλης – μόνο και μόνο, όπως και στη κρατική Ολυμπιακή, για να βολεύονται κομματόσκυλα ενώ οι πολίτες περίμεναν μήνες και μήνες για εγκατάσταση τηλεφώνου. Και όταν επιτέλους, με καθυστέρηση δεκαετιών, ξανοίχθηκε χωρίς αποκρατικοποίηση, βουτηχτήκαμε σε άλλα σκάνδαλα – τύπου Siemens!
Ο άλλος φωστήρας των αναρχοαριστών, κ. Σπίρτζης, λοιδορούσε τη συνεργασία κράτους και ιδιωτικών κατασκευαστικών στη δημιουργία των αυτοκινητοδρόμων. Και είχε δίκιο διότι κόστισαν μερικά δισ παραπάνω λόγω ακριβώς των κρατικών (=κομματικών) παρεμβάσεων ώστε τα έργα να ευνοούν τους πελάτες-ψηφοφόρους!
Ουδέποτε και σε τίποτα μπόρεσε η κρατική διαχείριση να παράγει πιο φθηνά και αποτελεσματικά κάποιο έργο από την ιδιωτική πρωτοβουλία.
Μόνο γραφειοκρατία και διαφθορά.
(Ναι, το επαναλαμβάνω και θα συνεχίσω, μάλλον.)