Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσοι Δημόσιοι Υπάλληλοι χρειάζονται για να διαπιστώσουν αν ένα παλιό φωτοτυπικό μηχάνημα δουλεύει ή θέλει πέταμα;
Ακούγοντας αυτή την ερώτηση οι περισσότεροι θα νομίσετε πως πρόκειται για κάποιου είδους …ανέκδοτο, αλλά πρόκειται για πραγματικό γεγονός για το οποίο μάλιστα εξέδωσε επίσημη απόφαση ο ίδιος ο Υπουργός των Οικονομικών!!!
Στο επισυναπτόμενο θα βρείτε το πλήρες κείμενο της απόφασης, όπως αναρτήθηκε στη “Διαύγεια” και κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο internet, χαρίζοντας άφθονο γέλιο στους αναγνώστες του.
Για όσους αγωνιούν να μάθουν την απάντηση πάντως πριν διαβάσουν το
επισυναπτόμενο, χρειάζονται μόνο …τρεις Δημόσιοι Υπάλληλοι (πάλι καλά,
εύκολα θα μπορούσε να είναι υπερπολλαπλάσιοι). Για το σκοπό αυτό μάλιστα
(να διαπιστώσουν αν το φωτοτυπικό δουλεύει ή όχι), ο υπουργός συστήνει
επιτροπή με ένα Πρόεδρο, ένα Γραμματέα και ένα Μέλος (οι τρεις που
λέγαμε), οι οποίοι (βάσει της ίδιας απόφασης πάντα) θα συνεδριάζουν
εντός των ωρών του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των Δημόσιων Υπηρεσιών
(προνοητικός ο Υπουργός μπας και γλυτώσει την πληρωμή υπερωριών -λόγω
κρίσης- παλιά θα πληρώνονταν εξτρά). Η επιτροπή θα συνεδριάζει στο χώρο
που βρίσκεται το φωτοτυπικό (προσπαθώ να φανταστώ τις συνεδριάσεις της
τριμελούς επιτροπής γύρω από το φωτοτυπικό και ειλικρινά δυσκολεύομαι),
ενώ η διάρκεια λειτουργίας της επιτροπής ορίζεται …μέχρι την
ολοκλήρωση του έργου της (μετά από 1, 2, 3 ή και περισσότερα ίσως χρόνια)!!!
Τέλος, προσέξτε σε πόσα άλλα τμήματα κοινοποιείται η παρούσα απόφαση (σε
7!!!). Ίσως για να ενημερώνουν οι άλλοι υπάλληλοι τους έκπληκτους
επισκέπτες της υπηρεσίας, για το τι κάνουν κάθε τόσο τρεις μαντραχαλέοι
γύρω από το χαλασμένο φωτοτυπικό… Οι ίδιοι μάλλον θα δείχνουν
κατανόηση, μιας και ίσως κι εκείνοι θ’ ανήκουν σε αντίστοιχες επιτροπές…