Φιλ144: Πρωτο-Ινδο-Ευρωπαϊκή (Α’)

Φιλ144: Πρωτο-Ινδο-Ευρωπαϊκή (Α’)

- in Φιλοσοφία
0

1. Η Ι(νδο-)Ε(υρωπαϊκή) οικογένεια γλωσσών υπάρχει άσχετα με το ότι πολλοί κλασικιστές δεν δίνουν σημασία σε αυτήν στις μελέτες τους. Και άσχετα, βέβαια, με το ότι μια μερίδα σουπερεθνικοφρόνων σουπερελλήνων πιστεύει πως η Ελληνική γλώσσα είναι η μητέρα όλων των γλωσσών.

Η αμάθεια και η αλαζονεία αυτών των σουπερπατριωτών είναι φρικιαστική. Στο επόμενο σημείωμα θα δώσω αρκετά στοιχεία-μαρτυρίες ως αποδείξεις για την αναμφισβήτητη συγγένεια των ΙΕ παραδόσεων σε διαφορετικές χώρες και εποχές. Σήμερα όμως θα δώσω μερικά πρόσθετα δείγματα της αμάθειας και προκατάληψης των σουπερελλήνων.

Πρώτα όμως ας τονίσω το γεγονός πως η ΙΕ οικογένεια αφορά γλώσσες και κουλτούρες όχι φύλα ή φυλές. Μια γλώσσα μπορεί να χρησιμοποιείται (και να θεωρείται μητρική) από διαφορετικές φυλές ανθρώπων όπως και σε μια φυλή μπορούν να χρησιμοποιούνται διαφορετικές διάλεκτοι και γλώσσες.

2. Παρευρέθηκα σε μια διάλεξη όπου ένας διακεκριμένος γλωσσολόγος μίλησε για κάποιες απόψεις της γλώσσας. Αναφέρθηκε μετά από κάποια σχετική ερώτηση και στην ΙΕ οικογένεια.

Κάποιος από το ακροατήριο ξάφνου φώναξε «Δεν υπάρχει ΙΕ οικογένεια». Ο καθηγητής συλλογίστηκε για λίγες στιγμές και υπέδειξε πως πάρα πολλοί γλωσσολόγοι, ξένοι και Έλληνες, αποδεικνύουν με γλωσσικά στοιχεία από πολλές γλώσσες, ζωντανές και νεκρές, πως υπάρχει μεγάλη συνάφεια ανάμεσα σε ορισμένες γλώσσες και κουλτούρες ενώ δεν υπάρχει μεταξύ αυτών και άλλων γλωσσών. Γι αυτό ονομάζονται ΙΕ οικογένεια – όπως υπάρχουν η Σινική οικογένεια, η Αφρο-Ασιατική και άλλες.

«Δεν υπάρχει ΙΕ οικογένεια» ξαναγαύγισε ο μουστακοφόρος κύριος. «Η Ελληνική είναι μήτηρ πασών γλωσσών».

Και όταν ο καθηγητής άρχισε να παρουσιάζει μετά από παράκληση ορισμένων του ακροατηρίου τις ποικίλες συνάφειες –

«Δεν υπάρχει ΙΕ οικογένεια» συνέχισε με θρασύτατη μαγκιά ο σουπερέλλην. Στην τέταρτη αγενέστατη διακοπή, ο καθηγητής ζήτησε συγγνώμη, μάζεψε τα λιγοστά χαρτιά του κι έφυγε.

3. Πριν δυο-τρία χρόνια έκανα κι εγώ μια ομιλία για ορισμένες στενές συνάφειες μεταξύ της αρχαιο-ελληνικής κουλτούρας και της αρχαιο-ινδικής. Όταν η ομιλία τελείωσε, ακολούθησαν ερωτήσεις στις οποίες απαντούσα.

Μια κυρία ρώτησε για τα ταξίδια του Διόνυσου στην Ασία και δη στην Ινδία όπου εκπολίτισε τους λαούς εκείνους και μετέφερε την άμπελο. Και σε δική μου αντερώτηση με παρέπεμψε στον Νόννο.

Ο Νόννος (Ελληνοαιγύπτιος) έζησε στον 5ο αιώνα κχ (=μχ). Υπέδειξα λοιπόν πως η εκστρατεία του Διόνυσου, που ακολουθεί την πορεία του Μεγαλέξανδρου, ήταν παντελώς άγνωστη σε προηγούμενους ποιητές, μυθογράφους και ιστορικούς. Επιπλέον η μούμια της Λουλάν που βρέθηκε στο Ταρίμ της Κίνας (χρονολογείται περί το 1500 πκχ) και χρησιμοποιείται ως μαρτυρία για την άφιξη των Ελλήνων του Διόνυσου στην Κίνα, έχει μεν καυκάσια χαρακτηριστικά μα προέρχεται από τη Σιβηρία όχι την Ελλάδα.

Με την ημιμάθεια κι επιπολαιότητα των σουπερελλήνων, η κυρία δήλωσε υπό τύπου ερώτησης πως οι μήνες έχουν ελληνική ονομασία. Υπέδειξα πως η σημερινή ονομασία τους προέρχεται από τα Λατινικά. Δεκέμβριος είναι από το decem Λατινικό 10 (όχι το ελληνικό «δέκα»), Νοέμβριος από το novem Λατινικό 9 (όχι το δικό μας) και Σεπτέμβριος από το septem Λατινικό 7, (όχι το ελληνικό «επτά») κλπ: γι’ αυτό υπάρχει το «μ». Το Οκτώβριος είναι «οκτώ» και στις δύο γλώσσες και γι’ αυτό δεν έχει «μ».

Ένας νεαρός μετά ανακοίνωσε πως υπήρχαν φρέσκες μαρτυρίες από την Ινδία όπου βρέθηκαν αρχαίες πινακίδες με ελληνική γραφή. Και αυτός ήταν σουπερέλληνας.

Υπέδειξα πως κακώς ο Δαυλός, περιοδικό των σουπερελλήνων, έκανε τέτοια δημοσίευση διότι το συγκεκριμένο πινακίδιο που ανασύρθηκε από τον βυθό της θάλασσας βορειοδυτικά της Βομβάης είχε μόνο ένα γράμμα που έμοιαζε με το ελληνικό Θήτα. Όλα τα άλλα ήταν ξένης γραφής που, όπως ο δίσκος της Φαιστού, δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί ακόμα.

Δεν υπάρχει καμιά αξιόπιστη μαρτυρία για την άφιξη Eλλήνων στην Ινδία πριν τον Αλέξανδρο.

Απεναντίας υπάρχουν πολλές μαρτυρίες για την ύπαρξη της ΙΕ οικογένειας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *