Γιώργος Φλωρίδης
Συλλεκτικό πρωτοσέλιδο
——————————————
Το 2013/14, η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για τους ξεχασιάρηδες), ανακοίνωσε την πρόθεσή της να πουλήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με πιθανό τίμημα 300-350 εκ. Ευρώ.
Ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ ξεσηκώθηκαν, λέγοντας ότι πρόκειται για «ξεπούλημα», «ψίχουλα» κλπ.
Η πώληση δεν προχώρησε.
Τον Ιανουάριο 2017, ο Τσίπρας και η κυβέρνησή του πούλησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς, με τίμημα 45 εκ. Ευρώ!
Η συνέχεια ήταν αποκαλυπτική.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε στο ταμείο της 40 εκ. Ευρώ, τα οποία φυσικά τα πήραν οι αγοραστές Ιταλοί.
Άρα το καθαρό τίμημα της πώλησης ήταν 5 εκ. Ευρώ !
Όμως, τον Σεπτέμβριο του 2017, η κυβέρνηση του Τσίπρα-ΣΥΡΙΖΑ, αποφάσισε να αποζημιώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ των Ιταλών πια, με 12 εκ. Ευρώ, για «ζημίες» που υπέστη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όταν ακόμα ήταν κρατική, λόγω του ότι είχε κλείσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Ειδομένης, από τους «παράτυπους» μετανάστες, που έμπαιναν τότε ανεξέλεγκτα στη χώρα μας, μια και η «θάλασσα δεν είχε σύνορα».
Έτσι λοιπόν, αντί για τα «ψίχουλα» των 350 εκ. Ευρώ των Σαμαροβενιζέλων, η κυβέρνηση των Τσιπροκαμμένων αντί να εισπράξει τίμημα, πλήρωσε και 7 εκ. Ευρώ στους Ιταλούς για πάρουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ !
Πράγματι! «τρένο πληρώσαμε, αλλά τρένο δεν έχουμε».
Είναι η κλασική περίπτωση όπου στο σπίτι του κρεμασμένου υμνούν την αξία του σκοινιού.
——————————————
Και όλα αυτά, τη μέρα που η Ελλάδα βγαίνει από την ενισχυμένη εποπτεία, δηλαδή από τις «ουρές» του πιο σκληρού μνημονίου που γνώρισε η χώρα, δηλαδή του τρίτου που υπέγραψε η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Πηγή: Facebook