1. Τον Νοέμβριο γιορτάστηκε πάλι το Πολυτεχνείο και τα ψεύδη του. Μερικοί άρχισαν φέτος να αποκαλύπτουν ορισμένες πτυχές που δεν τιμούν καθόλου την όλη ιστορία και ρίχνουν σκοτεινούς ίσκιους στην αληθινή αντίσταση κάποιων φοιτητών.
Εγώ έλειπα τότε για μια εικοσαετία και ακόμα δεν είμαι βέβαιος πως γνωρίζω τις λεπτομέρειες και λεπτές απόψεις του ζητήματος. Το σίγουρο για μένα είναι πως οι αναρχοαριστεροί το προσπορίστηκαν και το καπηλεύθηκαν στο έπακρο αναίσχυντα.
Ποτέ μέχρι πρόσφατα, πχ., δεν δημοσιοποιήθηκε το γεγονός πως ο στρατός, η ηγεσία του στο πεδίο δράσης, βρισκόταν σε στενότατη επικοινωνία με τους πολιορκημένους και μάλιστα τους βοήθησε να ξεφύγουν. Δεν ήταν ο «δήμιος», όπως παρουσιάστηκε στον σύγχρονο μύθο των αναρχοαριστερών (βίντεο με τον υπίλαρχο Μιχάλη Γουνελά του 2002 που λογοκρίθηκε από την ΕΡΤ του ΠΑΣΟΚ!).
2. «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία!»
Δεν είναι ένα τεράστιο παραπλανητικό ψέμα αυτό το σύνθημα;
Ναι τότε, δεκαετία 1960 και αρχές 1970 τα εισοδήματα δεν είχαν το ύψος που απέκτησαν τις επόμενες δεκαετίες και ακόμα το 2018 μετά από 10 έτη ύφεσης. Μα ας μην υπερβάλλουμε, όπως έκαναν οι τσιπριστές με τις αυτοκτονίες στερημένων και τις λιποθυμίες μαθητών που τις ανέβαζαν σε χιλιάδες.
Όσο για την Παιδεία – αυτή πάσχει εξίσου αν όχι πιο πολύ τώρα παρά ποτέ. Ναι, υπήρχαν προβλήματα και θα υπάρχουν. Διότι δεν βλέπουμε, και φοιτητές και καθηγητές και γονείς πως άλλος είναι ο κύριος σκοπός της εκπαίδευσης – όχι ένα πτυχίο για βιοποριστικούς λόγους στην επαγγελματική πιάτσα.
Ναι, υπήρχαν (και υπάρχουν) προβλήματα πελώρια. Μα πώς κατάφεραν να σπουδάσουν και να διακριθούν τόσοι και τόσοι – και αγόρια και κορίτσια από κάθε κοινωνικό στρώμα;
Και η «ελευθερία» – αυτή ήταν περιορισμένη επί Χούντας, αλλά πάλι καθόλου στον ίδιο βαθμό με τη Σοβιετική Αυτοκρατορία που υμνούσαν οι αριστεροί καλοθελητές της Μόσχας ή του Πεκίνου.
Οι φοιτητές αυτοί (και οι μέντορές τους στο κόμμα και στα ΑΕΙ) ήθελαν ελευθερία να μην σπουδάζουν μα να παίρνουν το πτυχίο!
3. Στο στερέωμα του τσιπρικού παραλογισμού και ασυναρτησίας έλαμψε ξαφνικά και εκρηκτικά ο κ. Μάρκου, βουλευτής Αχαΐας, με γνώριμο πια στους πολιτικάντηδες αλαζονικό ύφος «Είμαι ο εκλεγμένος!».
Όπως πολλοί του σιναφιού του τσιπριστές μας ανακοινώνει βροντερά το νέο ρεφρέν «απειλείται η δημοκρατία», ανήμπορος να δει πως μόνο ο Σύριζα έχει απειλήσει το σακατεμένο δημοκρατικό μας πολίτευμα.
Κι επειδή υπάρχει απειλή, δικαιολογούνται οι αρρωστημένες παιδιάστικες εξεγέρσεις των εγκληματιών στα Εξάρχεια και στα ΑΕΙ. Και τους λέω εγκληματίες, διότι τέτοιοι είναι: δεν είναι ούτε αντιεξουσιαστές ούτε μπαχαλάκηδες, όπως ονομάστηκαν ευφημιστικά.
Γι’ αυτό, για να προστατεύσουν τη «δημοκρατία», με την οποία λέξη εννοούν τον φασισμό της αναρχοαριστεράς του ανήθικου πλεονεκτήματος, αποθήκευαν κράνη, σιδερολοστούς, μπουκάλια («έπιναν λίγο παραπάνω», μας εξήγησε ο κ. Μάρκου), αλυσοπρίονα και διαρρηκτικά εργαλεία.
4. Ο κύριος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μάθουν να σκέφτονται και να συναισθάνονται σωστά τα παιδιά που γίνονται άντρες και γυναίκες.
Πρέπει να εμφυσηθούν οι αξίες – φιλαλήθεια, συμπόνια, σεβασμός, λογική, θάρρος (όχι μαγκιά), εντιμότητα, δικαιοσύνη, αβλάβεια.
Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα.