Λίγα περί τηλεόρασης

Λίγα περί τηλεόρασης

Π. Πετριάς

(Το κείμενο αυτό γράφτηκε λίγο πριν την ιταμή τρομοκρατική βόμβα (18/12/18) που έβαλαν στον ΣΚΑΙ τρομοκράτες ενθουσιασμένοι με την ενθαρρυντική στάση των τσιπριστών.)

Απορώ με τον ΣΚΑΪ που κατεβαίνει κι αυτός προς τον βόθρο.

Καλά, η κα Κοσιώνη, που πριν από χρόνια καβάλησε το καλάμι της αλαζονείας, έχει γίνει πια θεσμός και θα ήταν παράλογο να περιμένω πως άλλοι στον σταθμό θα συμμερίζονταν τη δυσαρέσκειά μου.

Ένα πρόσθετο πρόβλημα, που προφανώς οι Διευθυντές εκεί δεν αντιλαμβάνονται, είναι πως η κα Κοσιώνη δίνει πλέον τον τόνο και κάθε φιντανάκι τηλεπαρουσίασης τη μιμείται. Έτσι ο τύπος του «ξερόλα» πληθαίνει και δυναμώνει.

Τι χρειάζονται όλες αυτές οι μπούρδες με τους δήθεν ειδικούς σαν τον κ. Παύλο Τσίμα η Μπάμπη Παπαδημητρίου κλπ.; Ειδήσεις θέλω να ακούσω, σύντομα, περιληπτικά και πληροφορικά, όχι νερόβραστες αναλύσεις και τις συνεχείς επιδείξεις παντογνωσίας με τις διακοπές που ξεπετάει η παρουσιάστρια.

Το κακό χειροτέρεψε με την είσοδο της κας Τ. Στεφανίδου. Ποιος στην ευχή εχέφρων πολίτης θα καθίσει για 2 έστω λεπτά να ακούσει αυτήν την κυρία που παρουσιάζει μια χείριστη προσβολή ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Το πρόγραμμά της είχε κάνει μεγάλη βουτιά στο κανάλι Έψιλον (τώρα Open). Τι την ήθελε ο ΣΚΑΪ;

Δεν βλέπει κανείς από τους Διευθυντές πως το μόνο πράγμα που ενδιαφέρει αυτή την κυρία είναι ο τηλεοπτικός εαυτούλης της;

Η πρόσφατη παρουσίαση (αρχές Δεκεμβρίου ’18) σχετικά με τη δολοφονία της κοπέλας στη Ρόδο φανέρωσε όλη την αναισθησία που επικρατεί σε αυτά τα δήθεν κοινωνικά δήθεν ανθρωπιστικά προγράμματα της κας Στεφανίδου και αρκετών άλλων κυριών με παρόμοιο ενδιαφέρον.

Πολύ προσεκτικά η κα Στεφανίδου χωρίς να το λέει έριχνε σαφείς αιχμές για την κοινωνική συμπεριφορά και την υπόληψη της κοπέλας. Με άλλα λόγια την ξανα-δολοφονούσε με αγριότητα και μάλιστα δημόσια στον τηλεοπτικό χαζοκόσμο της.

Όπως και να ήταν η κατάσταση, για όνομα του Θεού και της ανθρωπιάς, η κοπέλα είχε βιαστεί και πεταχτεί τραυματισμένη μα ζωντανή στη θάλασσα από δύο τραμπούκους που σίγουρα θα περνούν για καλά παιδιά.

Μα η κα Στεφανίδου πετούσε κάθε τόσο σπόντες για την ιδιωτική ζωή της. Δίχως συμπόνοια, δίχως ανθρωπιά, δίχως ενδοιασμό. Μόνο η τηλεθέαση μετρά!

Και η όλη παρουσίαση εμπλουτίστηκε με φωτογραφίες από τη δικογραφία και άλλα «τεκμήρια» που έδειχναν, βέβαια, τον «επαγγελματισμό» της κας Στεφανίδου – άσχετα με την οδύνη των συγγενών της κοπέλας.

Αντί να βάλει προγράμματα που ανυψώνουν τους ανθρώπους, μισή έστω ώρα της εβδομάδας με καλή κλασική μουσική, ή μια συνέντευξη με κάποιον αξιόλογο άνθρωπο, έχουμε αυτές τις αηδίες του βόθρου – που περνάνε για πληροφόρηση, ενώ εξιτάρουν τα χειρότερα στοιχεία ή αποκοιμίζουν στην ευτέλεια του My style rocks.

Μόνο η ανοησία μετρά, φαίνεται!

1 Comment

  1. Τενόρος

    Η τηλεθέαση δεν είναι εύκολο ζήτημα. Απαιτεί σωστές αναλογίες ευτέλειας, εγκυρότητας, εύπεπτου, δύσπεπτου, περιθωριακού, αισθησιασμού κλπ. Ο ΣΚΑΙ, χρειάστηκε να αναθεωρήσει παλαιότερες απόψεις του για τα συστατικά στοιχεία του προγράμματος, ακριβώς διότι η οικονομική ευρωστία κάνει κάποια σημαντική διαφορά όταν έχεις απέναντί σου το κυβερνητικό επιτελείο και βρίσκεσαι σε προεκλογική περίοδο.

    Περισσότερη σοβαρότητα (ειδησεογραφικώς και μη) βρίσκει κανείς στο υποστηριζόμενο από τον ΣΚΑΙ κανάλι που λέγεται Action24.

    Η αλαζονεία του προσωπικού του καναλιού, που προσποιείται πως εργάζεται στο BBC ενώ εργάζεται στο κανάλι του "Power Of Love" είναι όντως αντικείμενο ψυχιατρικού ενδιαφέροντος, αλλά – εδώ που τα λέμε – το ίδιο ισχύει για τους τηλεθεατές στην πλειοψηφία τους.

    Η τηλεοπτική παρουσία της κας Στεφανίδου είναι τοξική, ικανή να χαλάσει τα συκώτια οποιουδήποτε υγειώς σκεπτόμενου ανθρώπου. Εδώ ας θυμηθούμε ότι μία έγκυρη απάντηση στο ερώτημα "από που να ξεκινήσει κάποιος που θέλει να κάνει καλό στη χώρα" είναι "από την ανασύσταση και εξασφάλιση όρων καλής λειτουργίας του ΕΣΡ", την οποία ίσως έχετε ήδη υπ' όψιν σας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

Ε1254: Φανταστικές αντιφάσεις

Ζούμε στη χώρα της τρελής ροδιάς και η