Ε1678: Σύριζα κι εξουσία

Ε1678: Σύριζα κι εξουσία

Σχιζοφρένειας σύμβολο.

Αρχές Φεβρουαρίου, πριν τον χιονιά της Μπάρμπαρα. Σε τηλεοπτικό πάνελ, η κα Καραμανλή, βουλευτής ΝΔ, ανέμιζε φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα να πηγαίνει χαμογελαστός στο θέατρο ενώ υπήρχε μια γενική αίσθηση πένθους (στους πολιτικούς και στις Ένοπλες Δυνάμεις) λόγω του θανάτου των δυο πιλότων της πολεμικής Αεροπορίας μας. Φτηνός λαϊκισμός, σίγουρα που θα είχε αξία αν η κυρία δήλωνε τα πιο σοβαρά ατοπήματα και παλαβά του κ. Τσίπρα.

Μα ο κ. Γ. Βαρεμένος, βουλευτής Σύριζα, έκανε ακόμα χειρότερο ατόπημα  περνώντας από ανόητα λόγια σε βιαιότητα. Άρπαξε, τσαλάκωσε τη φωτογραφία κι έκανε μια κίνηση κάπως απειλητική.

Το περιστατικό σχολιάστηκε κατά κόρον. Το αναφέρω μόνο διότι αντανακλά το πλαίσιο μέσα στο οποίο διεξάγεται ο προεκλογικός αγώνας. Φτηνός λαϊκισμός από όλες τις παρατάξεις και βαναυσότητα στα λόγια – προφορικά και γραπτά. Ο βάναυσος λόγος ήταν και (θα) είναι η χαρακτηριστική πρακτική μόνο των τσιπριστών. Μα τελευταία είδαμε και τους Νεοδημοκράτες με τον αρχηγό τους να μην υστερούν. Κρίμα!

Μα η βία ή βαναυσότητα στην πράξη δημοσίως ήταν γνώρισμα των μπρατσάκηδων του ΠΑΜΕ και της Χρυσής Αυγής. Βέβαια, επιδόθηκαν στην πρακτική αυτή και συνοδοιπόροι του κ. Τσίπρα σε πολλές εκδηλώσεις – ‘αγανακτισμένοι’, συνδικαλιστές κατά της αξιολόγησης, αντιεξουσιαστές, αντισυστημικοί, και λοιποί «αγωνιστές».

Συχνά πρωτοκλασάτα στελέχη τσιπριστών έχουν αναφερθεί στην επάνοδό τους στην εξουσία και στη βίαιη, ολοκληρωτική αλλαγή άσκησής της – όπως κάθε μη-δημοκρατικό, επαναστατικό κόμμα που την ορέγεται.

Απλά, συνοπτικά, η Αναρχοαριστερά αναδεικνύεται σε συνθήκες ταραχής και βιαιότητας. Καταφεύγουν στη βία επειδή δεν μπορούν να πείθουν δίχως τη βία.

Ο κ. Τσίπρας κήρυξε ‘ανένδοτο’ και δεν θα ψηφίζει στις διάφορες ψηφοφορίες – όπου όμως θα παρίσταται – μέχρι τις εκλογές. Η αποχή αυτή επίσης είναι μια μαλακιά μορφή βίας καθώς βιάζεται το εδραιωμένο σύστημα του δημοκρατικού κοινοβουλευτισμού. Ζώντας στη δική του σαπουνόφουσκα ο Ιεροφάντης του τσιπρισμού θέλει να δείξει πως η όλη διαδικασία είναι παράνομη. Θα είναι νόμιμη μόνο αν αυτός και το κόμμα του έχει την εξουσία – όχι μόνο την κυβέρνηση.

Όλες οι σπασμωδικές κινήσεις του, όλα τα τρεκλίσματα των τελευταίων εβδομάδων κατατείναν – χωρίς όμως να πείθουν – στην απονομιμοποίηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

«Θα επαναφέρουμε τη δημοκρατία είτε με τον καλό είτε με το άγριο» μας προειδοποίησε ο κ. Σπίρτζης, βουλευτής του Σύριζα, πρώην Πασόκος, πρώην υπουργός στην κυβέρνηση Ανελελήνων Τσίπρα – Καμμένου.

Συνόψισε πολύ γλαφυρά την κατάσταση ο Τάκης Θεοδωρόπουλος στην Καθημερινή 9/2/23.

Στην Πάτρα, η εισαγωγή της ομιλίας του κ. Τσίπρα ήταν ο ύμνος του ΕΑΜ. Ηταν μια ιστορική ομιλία, που θα ‘λεγε κι ο Σεφερλής. Στη Θεσσαλονίκη ανέβηκε στη σκηνή μετά από μια ενθουσιώδη πρόσκληση της κ. Τσαπανίδου, «Ελα, πρόεδρε, με φόρα». Το ΕΑΜ βρήκε τη θέση του στο ύφος του τηλεοπτικού μεσημεριανάδικου. Η Ιστορία παραχώρησε ευγενώς τη θέση της στη σύγχρονη ζωή. Προχθές ο κ. Ξανθόπουλος, τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ, προσπάθησε να εξηγήσει στον ΣΚΑΪ τη θέση του κόμματός του στο θέμα της τροπολογίας για τη Χρυσή Αυγή. Πρέπει, λέει, να προσδιορισθεί η φύση των εγκλημάτων που θα αποκλείουν τις εγκληματικές οργανώσεις από τη Βουλή. Ρατσιστικά και νεοναζισμός. Αρα η 17Ν θα μπορεί να θέσει υποψηφιότητα. Μα η 17Ν μπορεί να ακολουθούσε ειδεχθή τακτική, αλλά ο τελικός της στόχος ήταν ανθρωπιστικός, εξηγεί. Κι απ’ τον πολύ ανθρωπισμό έσπειρε μερικά πτώματα αθώων. (….) Ο βαθύς ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός που φοβάται μήπως δεν δοθεί μια κοινοβουλευτική έδρα στους εγκληματίες της Αριστεράς; Και για να µην παρεξηγηθώ. Οταν λέω «βαθύς» ΣΥΡΙΖΑ εννοώ αυτό το ψυχολογικό φαινόμενο που οδηγεί στην αυτοκαταστροφή. Οι άνθρωποι κάνουν ό,τι μπορούν για να διώξουν τους μετριοπαθείς ψηφοφόρους, τους οποίους υποτίθεται πως θέλουν να κερδίσουν.

Ασυναρτησία ή, μάλλον, σχιζοφρένεια!

Άλλο σύμβολο σχιζοφρένειας.

Οι μετεκλογικές εξελίξεις με τον θρίαμβο της ΝΔ και την παραίτηση Τσίπρα ανοίγουν νέες προοπτικές. Μα είναι φανερό πως οι τσιπριστές δεν έχουν καμιά ουσιαστική σύνδεση με τις κοινωνικές πραγματικότητες.

Έπεται συνέχεια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *