Μουσουλμανική απληστία

Μουσουλμανική απληστία

- in Επικαιρότητα
2

Πύλαρος

1. Μέχρι πρόσφατα (Μάιος 2018) πιστευόταν γενικά πως το ISIS στη δύσμοιρη Μέση Ανατολή αντλούσε τα έσοδα του από λαθρεμπόριο πετρελαίου και, σε μικρότερο βαθμό, από αρχαιοκαπηλία. Με αυτά τα κέρδη εξόπλιζε τους μαχητές και συντηρούσε τους αξιωματούχους του.

Εδώ και μερικούς μήνες όμως, μετά από την έρευνα που έκανε σε 5 ταξίδια της σε απελευθερωμένες περιοχές του Ιράκ, η Ρουκμίνι Καλλιμάχη, δημοσιογράφος των New York Times, αποκαλύφθηκε πως τα έσοδα του ISIS ήταν, όπως στα δημοκρατικά κράτη, η ληστεία μέσω φορολόγησης.

Η δημοσιογράφος βρήκε πάνω από 15.000 σελίδες εγγράφων παρατημένες σε διάφορα γραφεία του Ισλαμικού Κράτους καθώς οι φανατισμένοι μαχητές αποσύρονταν ή εξοντώνονταν: ήταν σε πρώην αστυνομικά τμήματα, δικαστικά δωμάτια, σπίτια καθοδηγητών και παρόμοια.

2. Ειδικοί αραβιστές των NY Times επεξεργάστηκαν αυτά τα έγγραφα και βρήκαν πως η φανατική αυτή σέχτα τρομοκρατών μουσουλμάνων εγκαθίδρυσε μια ληστρική γραφειοκρατία στις περιοχές που κατόρθωσε να έχει στον έλεγχό της.

Το κύριο μέσο ήταν η φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί που καθιέρωσε σχετικά γρήγορα.

Επιβλήθηκαν νέοι δασμοί σε όλα τα εισαγόμενα (κι εξαγόμενα) προϊόντα και σε όλες τις διακινήσεις προϊόντων εντός της περιοχής. Επιβλήθηκαν νέοι φόροι στη χρήση γης και κάθε παραγωγής. Όλα τα εδάφη, αστικά με κτήρια ή αγροτικά με καλλιέργειες, ενοικιάζονταν.

Ορισμένα έγγραφα έδειξαν πως η φορολόγηση αγροτικής παραγωγής κι εμπορίας σε μια περιοχή επέφερε 19 εκμ δολάρια!

Ένα φυλλάδιο καθόριζε την ανδρική αμφίεση και το μήκος της κελεμπίας. Άλλο επαινούσε τους ελεύθερους σκοπευτές με φωτογραφίες τους. Άλλο πάλι εξηγούσε τη λειτουργία του Υπουργείου Λαφύρων Πολέμου το οποίο λεηλατούσε κάθε περιοχή, μάζευε τη λεία του (ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, σερβίτσια κλπ) σε κάποιο οίκημα και από κει τη διένεμε στις οικογένειες των μαχητών!

3. Αποτρόπαια και απάνθρωπα τα έργα των τζιχαντιστών, οπωσδήποτε. Ειδικά όταν τα συνδυάζουμε με την καταστροφή πολιτισμικών μνημείων, τις σφαγές αμάχων, την εγκαθίδρυση δουλείας, τους αποκεφαλισμούς αιχμαλώτων και τη βιντεοσκόπησή τους.

Αλλά όταν αφαιρεθούν οι φοβερές αυτές βαρβαρότητες, η μέθοδος της χρηματοδότησης του κράτους τους δεν διαφέρει διόλου από τις πρακτικές των πολιτισμένων δημοκρατιών της Δύσης, ιδίως στη δική μας χώρα όπου το μόνο που ενδιαφέρει τους τσιπριστές είναι η αύξηση των εσόδων, κι ας φτωχοποιούνται οι πάντες εκτός από τους πάμπλουτους, τους προνομιούχους δημόσιους υπαλλήλους και τα πιστά κομματόσκυλα.

Σε όλο τον κόσμο είναι διάχυτη αυτή η απληστία και η επιθυμία για καλοπέραση, άσχετα με τις ανάγκες των άλλων, άσχετα με την αμοιβή που θα έπρεπε να έχουν οι εργαζόμενοι.

Η νοοτροπία της αισχροκέρδειας κι εκμετάλλευσης είναι ίδια παντού κι εκδηλώνεται τρομοκρατικά και κυνικά στους κρατικούς μηχανισμούς καταλήστευσης των έντιμων κι ευσυνείδητων πολιτών οι οποίοι αναγκάζονται να πληρώνουν περισσότερα σε φόρους επειδή εργάζονται και παράγουν περισσότερα – και από αυτά τα ληστρικά λάφυρα αμοίβονται οι κηφήνες σε όλα τα επίπεδα του Δημοσίου και οι συνδικαλιστές σύντροφοι.

2 Comments

  1. Ιορδάνης Παρασκευάς

    Αγαπητέ κε Πύλαρε χαίρετε,
    η κύρια σύγχρονη πόλωση παγκοσμίως, είναι: οι κρατικοκηφήνες φορομπήχτες στους υπηκόους τους έναντι των φιλελεύθερων δημιουργικών πολιτών ;
    Χωρίς χρώματα, κόμματα, θρησκείες κ.α. Μόνο ακράδαντες, εκβιαστικές και γραφειοκρατικές υποκρισίες έναντι στοιχειώδους σεβασμού και υποτυπωδών αρχών δημοκρατίας;
    Αύξηση των εισφορών και φόρων σημαίνει περισσότερος ολοκληρωτισμός ενώ μείωση και μικρό κράτος περισσότερη δημοκρατία και ελευθερία (υπό τον Νόμο)!
    Και ο τρίτος πόλος (=) είναι : το επίπεδο πολιτισμού και κουλτούρας του Έθνους ; (Που περιέχει την Δικαιοσύνη , την Παιδεία , τα Ήθη κ.τ.λ.)
    Γιατί δεν μπορεί να ειναι μόνο η παραπάνω (μαρξιστική) αντίθεση!
    Χρόνια Πολλά και με εκτίμηση
    Ι.Π.

    1. Πύλαρος

      Αγαπητέ Ι.Π.
      νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σας για το τρίπτυχο που προτείνετε!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

E1252: Κίνητρα

Τι είναι «κίνητρο»; Γράφω για το θέμα γιατί