Κάποιοι την Κυριακή

Κάποιοι την Κυριακή

1. Ξέρετε πως όποτε τσιγγούνικα ελέω τσιπριστών πάνε να ανοίξουν κάποια μαγαζιά μια Κυριακή προκαθορισμένη, κατεβαίνουν οι επίσημοι μπαχαλάκηδες των συντεχνιών και συμμοριών αναρχοαριστερών (με μπρατσάκηδες του ΠΑΜΕ-ΚΚΕ), οι οποίοι μισούν την εργασία διότι δημιουργεί πλούτο, και προκαλούν ταραχές και ξυλοδαρμούς.

Ο προστάτης της τάξης κ. Τόσκας, άλλος μπαχαλάκης υπουργός που έχει πλήρη κάλυψη πρωθυπουργική να κατηγορεί την Αστυνομία για ολιγωρία, αδιαφορεί και μας βεβαιώνει πως όλα πάνε καλά,- κι ας ξυλοφορτώνονται γηγενείς ιθαγενείς και ξένοι που ψωνίζουν.

Και ακούς τους απεργοπατέρες να αυτοδικαιώνονται κραυγάζοντας πως δεν πρέπει οι καπιταλιστές των καταστημάτων να εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους – σάμπως και αυτοί θα δουλεύουν δωρεάν και δεν θα πληρωθούν τις υπερωρίες τους. Και την ίδια ώρα, χιλιάδες μαγαζιά (περίπτερα, εστιατόρια, καφεμπάρ, θέατρα και σινεμά, ξενοδοχεία, μπακάλικα της γειτονιάς, νοσοκομεία κ.λπ. κ.λπ.) δουλεύουν ασίγαστα!

2. Κυριακή 4 Μαρτίου, 2018. Είμαι στην αγαπημένη μου Κρήτη κι επισκέπτομαι φίλους σε μια παλιά γειτονιά 10 λεπτά από το κέντρο του Ηρακλείου.

Η γειτονιά αναπτύσσεται συνεχώς γύρω από την εκκλησία της. Σε ακτίνα 100 μέτρων υπάρχουν 3 καφενεία παραδοσιακά για συνταξιούχους που καταφεύγουν εκεί μακριά από τις γκρίνιες και πιέσεις του σπιτιού, 5 καφέ για νεότερους και πιο σύγχρονους (κι ένα όπου παίζουν τάβλι), 6 κομμωτήρια, 5 φαρμακεία, 4 φούρνοι, 3 κρεοπωλεία, 3 καταστήματα ΟΠΑΠ, 2 μπακάλικα, 2 βιβλιοπωλεία κι ένα μίνιμαρκετ με αθηναϊκές εφημερίδες, ένα ιχθυοπωλείο, ένα μεγάλο μανάβικο, αρκετά ιατρεία κ.λπ. Υπάρχουν 2 μονοκατοικίες παλιές εγκαταλελειμμένες και 2 πολυκατοικίες καινούριες ημιτελείς.

Ανοικτά 10.00 πμ: η εκκλησία, το μεγάλο μανάβικο, τα 3 ΟΠΑΠ, τα 3 καφενεία, τα 4 καφέ, τα 2 βιβλιοπωλεία, τα 2 μπακάλικα και το μίνι-πρατήριο, 2 φούρνοι (με καφέ κ.λπ.), 1 φαρμακείο εφημερεύον. Τα 2 ψητοπωλεία «Ο Στράτος» και «Ο Γιώργος» είναι μεν κλειστά, μα βλέπεις φιγούρες μέσα να μετακινούνται και μαντεύεις πως ετοιμάζουν φούρνους και σούβλες, ταψιά και κατσαρόλες, κοτόπουλα και κοψίδια.

3. Στη μεγάλη εκκλησία οι πιστοί είναι λιγοστοί. Φαίνεται να μην αρέσει η διαπίστωση πως το κύριο ενδιαφέρον είναι πλέον να πέφτει παράς στο παγκάρι.

Γύρω γύρω όμως ο κοσμάκης κινείται ψωνίζοντας ή κάθεται για πρωινό καφέ και κουβέντα. (Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες γειτονιές.)

Και απόρησα πως οι απεργοπατέρες επιτρέπουν την εκμετάλλευση τόσων και τόσων εργαζόμενων σε μια σοσιαλιστική συνοικία!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

Ε1495: Συνδικάτο της σαχλαμάρας

Κινητήρια δύναμη η πουτινική Ρωσία. Ακολουθεί η κουστωδία