Το καρτερικό Ελληνικό

Το καρτερικό Ελληνικό

1. Τα εμπόδια που οι τσιπριστές επινόησαν για να ματαιώσουν την ιδιωτικοποίηση του Ελληνικού έχουν χαρακτήρα θρίλερ – παρά την ανάγκη του Δημοσίου για ρευστό και παρά τις δεσμεύσεις των δυναμικών διαπραγματευτών μας.

Αρχικά ήταν αδιανόητο σύμφωνα με τις αδιαπραγμάτευτες ιδεοληψίες. Μετά, εξεγέρθηκαν οικολόγοι και άλλοι ανθρωπιστές για τη διατήρηση του χώρου για τον λαό!

Μετά, ανακαλύφθηκαν (ανύπαρκτα) αρχαία, συμπεριλαμβανομένου και του τάφου του Μεγαλέξανδρου – ο οποίος μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε από τη Μακεδονία ως την Ινδία.

Και πρόσφατα είχαμε την παρέμβαση της κας Κονιόρδου για ορισμένα, όπως της φάνηκε χωρίς να εμβαθύνει στον σχετικό φάκελο, διατηρητέα κτίρια όπως ο παλαιός (όχι αρχαίος) πύργος ελέγχου!

2. Μετά από ποιος ξέρει τι άλλη παρέμβαση η κα υπουργός ανακάλεσε τη βεβιασμένη απόφασή της (αφού εμβάθυνε στον φάκελο)!

Τώρα οι κρατικές (βέβαια) Ο(δικές) Συ(γκοινωνίες) θέλουν να διατηρήσουν τις δικές τους αρχαιότητες υπό τη μορφή αμαξοστασίου 2 στρεμμάτων στο Ελληνικό. Και φυσικά για να μετακινηθούν ζητούν αποζημίωση για μετεγκατάσταση μέχρι και 90 εκμ ευρώ!

Και γιατί η ΔΕΚΟ ψάχνει να βρει άλλο “κατάλληλο χώρο” και γιατί 90 εκμ;

Μα στην ιστοσελίδα της αυτή καυχιέται για τις δικές της ιδιόκτητες εγκαταστάσεις αποτελούμενες, μεταξύ άλλων, από 13 αμαξοστάσια, “χωροταξικά διασκορπισμένα στο λεκανοπέδιο”. Τα 7 εξ αυτών, με συνολικό εμβαδόν 342 στρέμματα (μέσος όρος 50 στρέμματα!), μπορούν να εξυπηρετούν 2000 κοινά λεωφορεία. Άλλα 5 με συνολικό εμβαδόν σχεδόν 60 στρέμματα εξυπηρετούν 354 τρόλεϊ. Υπάρχει κι ένα στο Θριάσιο για εφεδρικά οχήματα!!!

Γιατί λοιπόν χρειάζεται νέος “κατάλληλος” χώρος;

Και πόσο κοστίζει μια μετακίνηση οχημάτων και μηχανημάτων και ίσως ντεπόζιτων καυσίμων που σταθμεύουν σε 2 μόνο στρέμματα (στο Ελληνικό);… 90 εκμ;… Είναι δυνατόν;

Στον παραλογισμό ο τσιπρισμός είναι απαράμιλλος.

3. Στο Ελληνικό ασφαλώς υπάρχουν θαμμένες αρχαιότητες. Σχεδόν παντού στο λεκανοπέδιο πρέπει να υπάρχουν.

Αλλά γιατί μια ιδιωτικοποίηση που θα αξιοποιήσει το ρημαγμένο πρώην αεροδρόμιο θα βλάψει αυτούς τους θησαυρούς;

Όταν τα σπλάχνα της Αθήνας σκάφτηκαν για τη δημιουργία των τούνελ του Μετρό ανακαλύφθηκαν αγγεία, τείχη και παρόμοια. Όλα διασώθηκαν και τα ακίνητα περιφυλάχθηκαν με κατάλληλες κατασκευές. Και, πολύ σημαντικό, η Αρχαιολογική Υπηρεσία του κράτους δεν ξόδεψε δραχμή/ευρώ για τις ανασκαφές!

Σίγουρα το ίδιο θα γίνει και στο Ελληνικό. Ο ιδιώτης που θα επενδύσει εκεί και θα σκάψει και θα βρει αρχαία, από τον ισχύοντα νόμο θα τα προφυλάξει. Πού η δυσκολία;

Και πώς επί δεκαετίες κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ή ενδιαφέρθηκε για τα αρχαία στο Ελληνικό, ούτε όταν πριν 15 τόσα έτη το αεροδρόμιο έπαψε να λειτουργεί; Πώς ξαφνικά αυτοί οι σαδιστές αρχαιολόγοι θυμήθηκαν τα αρχαία εκεί, μόλις ανακινήθηκε το θέμα αποκρατικοποίησης;

Οι τσιπριστές είναι όντως ασυναγώνιστοι στη σχιζοφρένεια.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

74. Μύθοι: Ο ευσεβής και ο μπαρμπέρης

Αυτή είναι μια βουδιστική ιστορία από τις πολλές