Παιδεία απαίδευτων

Παιδεία απαίδευτων

Νικόδημος

1. Είναι αμφίβολο αν οι άνθρωποι (= ο λαός) συνειδητοποιούν στο ελάχιστο πως η γενική φτωχοποίηση που ολοένα αυξάνεται οφείλεται στην … παιδεία! Πρώτα είναι οι φόροι, μετά, οι περικοπές μισθών και συντάξεων και η ανεργία των 1,3 εκατομμυρίου. Σε βαθύτερο επίπεδο είναι η έλλειψη ικανών δημόσιων υπηρεσιών στην Υγεία και στην Παιδεία με αντίστοιχη αύξηση της γραφειοκρατίας και της αδελφής διαφθοράς – όλα γεννήματα της νοοτροπίας του κρατισμού.

Κάτω από αυτά όλα, ωσάν παρτέρι στο οποίο φυτρώνουν, είναι η άγνοια. Και η άγνοια εκδιώχνεται μόνο με γνώση – όχι με διαπραγματεύσεις, κινητοποιήσεις αγανακτισμένων, καταλήψεις και ταξίδια πρωθυπουργικά για τουρισμό κι επικήδειους στην Κούβα.

2. Ας αναλύσουμε γοργά το τελευταίο, όπου από μικρός, είπε ο αριστεροτσολιάς Τσίπρας, ήθελε να δει τους “μπριγκαντιέρε” κατάδικους να δουλεύουν στις ζαχαροφυτείες στην Κούβα (των φτωχών και μπουρδέλων). Όχι τα υποτιθέμενα προηγμένα εκπαιδευτήρια κάθε βαθμίδας ή τα απαράμιλλα ιδρύματα περίθαλψης όπου Μαραντόντες και Αλέν Ντελόν πήγαν δήθεν για θεραπεία. Διότι τέτοια είναι ανύπαρκτα εκτός για τους κομμαντάντε του κομμουνιστικού κόμματος και τους σουπερπαραλήδες. Ο κοσμάκης μορφώνεται και νοσηλεύεται σε τρώγλες χειρότερες των ελληνικών.

Ποιοι είναι οι “μπριγκαντιέροι” – οι ‘ληστές’ κατάδικοι;… Είναι και οι αντιφρονούντες σε μια δικτατορία που στα 50 χρόνια της από το 1959, δεν υπήρξαν εκλογές και ο Κάστρο κυβερνούσε με το πολυβόλο και τη στολή εκστρατείας. Είναι οι αντιφρονούντες και ομοφυλόφιλοι…

3. Δυστυχώς τέτοια είναι η παιδεία του Έλληνα Πρωθυπουργού. Την άγνοια, αλαζονεία και απληστία του (ξόδεψε 300.000 ευρώ για το ταξίδι από λεφτά των φορολογούμενων!) θα τις πληρώσει με πολλούς τρόπους.

Νομίζουμε πως μπορούμε να συμπεριφερόμαστε όπως θέμε όποτε θέμε και λαμβάνουμε μέτρα να γλιτώσουμε από τις τιμωρητικές συνέπειες, ειδικά εφόσον έχουμε κάποια εξουσία.

Αλλά υπάρχουν νόμοι στο σύμπαν και στον κόσμο που ζούμε. Εννοώ φυσικοί νόμοι, όπως ότι θα πεθάνουμε όλοι, ότι δεν μπορούμε να πετάξουμε σαν πουλιά ή να ζούμε υποθαλάσσια σαν ψάρια. Επομένως υπάρχει δικαιοσύνη και μπορεί να μη μας πιάνει αμέσως μα θα μας πιάσει κάποτε.

Όπως το θέτει ο Σαιξπήρος στο Τρικυμία, είναι οι “Δυνάμεις που αργούν μα δεν ξεχνούν”.

Εδώ χρησιμοποίησα τον κ Τσίπρα ως αφετηρία για…. παιδεία!

4. Αυτό είναι το πρώτο μάθημα που όλοι θα έπρεπε να διδάσκονται.

Κάποιος θα αντιτάξει πως πολλοί απολαμβάνουν τους καρπούς των εγκλημάτων τους και πεθαίνουν ευτυχείς και ατιμώρητοι. Και μπορώ κι εγώ να μνημονεύσω πολλούς τέτοιους φαινομενικά ατιμώρητους.

Αλλά θα πάω πέρα κι από του Σόλωνα το “Μηδένα προ του τέλους μακάριζε”.

Υπάρχει και η μετενσάρκωση, την οποία λόγω Χριστιανισμού (ο οποίος την εξοβέλισε από την αρχική διδασκαλία) λησμονούμε πολύ βολικά.

Μα λίγη σκέψη με βάση τα φυσικά φαινόμενα δείχνει πως δεν μπορούμε να αποδράσουμε από αυτό το ενδεχόμενο. Η ανάσα μας επαναλαμβάνει. Ο κύκλος της διατροφής επίσης, καθημερινά. Το ίδιο και το ημερονύκτιο και οι εποχές του έτους. Οπότε…

Οπότε και ο κύκλος μιας ζωής μάλλον επαναλαμβάνει από μια ενσωμάτωση σε άλλη.

Η Δικαιοσύνη θα ισχύσει σίγουρα σε αυτή την αγνοημένη διάσταση της ζωής, που διαρκεί πολύ περισσότερο.

Θα επανέλθω εκτενέστερα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

Ε1456: Αποναζιστικοποίηση

1. Έναν λόγο που οι παράλογοι Ρώσοι προτάσσουν