293. Ιστορικά: Μερικά αυτοκίνητα

293. Ιστορικά: Μερικά αυτοκίνητα

- in Ιστορικά
1

Στην παρακάτω φωτογραφία ο Henry Ford κάθεται στο πρώτο του αμάξι, το Ford Quadricycle, 1896. Ακολούθησε η μαζική παραγωγή και πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Αμερική, στη Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία κλπ.

Μετά κάνουμε άλμα στον 1ο ΠΠ (1914-18). Εδώ βλέπουμε το σήμα της Φεράρι, τον
Cavalino Rampante (άτι που αναπηδάει) στο αεροπλάνο του Ιταλού άσσου πιλότου Francesco Baracca.

Το άλογο το είχε ο ίδιος ζωγραφίσει για καλοτυχία – όχι όπως νομίζουν πολλοί για να δείχνει ιπποδύναμη. Πολύ αργότερα το πρότεινε στον Enzo Ferrari κι εκείνος το υιοθέτησε για τη δική του εταιρία. Στη συνέχεια βλέπουμε τον Enzo Ferrari σε μια από τις σπάνιες φωτογραφίσεις του στο γραφείο του με το ανασηκωμένο άτι πίσω του. Και πλάι είναι τα κεντρικά στο Maranello, αφού ο Φεράρι είχε ιδρύσει τη δική του εταιρία από την Alfa Romeo τo 1939. τo 1940 βγήκαν τα πρώτα αμάξια μα τα πρώτα Ferrari με το σήμα βγήκαν μόνο το 1949!

Στην επόμενη φωτογραφία βλέπουμε έναν άντρα, παραγωγό τρακτέρ, που ο Φεράρι απαξίωσε όταν τo 1958 αυτός πήγε στο Μαρανέλο να αγοράσει ένα κουπέ Φεράρι 250 GT.

“Μπορεί να είσαι πολύ ικανός με τα τρακτέρ,” του είπε, “Μα ποτέ δεν θα μπορέσεις να χειρίζεσαι ένα Φεράρι”! Ήταν ο Ferruccio Lamborghini που βελτίωσε το θορυβώδες, όπως του φαινόταν, Φεράρι με τα δικά του πανάκριβα Λαμποργκίνι στη δεκαετία 1960.

1 Comment

  1. ΒΕΤΑ ΜΑΤΑΘΙΑ

    Καταπληκτικό & ιδιαίτερα ενδιαφέρον το άρθρο για τα αυτοκίνητα .
    Θα χαρούμε να μάθουμε περισσότερα & για άλλους ιδρυτές – εφευρέτες του κλάδου , όπως οι θρυλικοί Βρετανοί ROLLS – ROYCE , οι γερμανοί PORSCHE κλπ.
    ΒΕΤΑ ΜΑΤΑΘΙΑ

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may also like

67. Μύθοι: Ο Μαύρος Ταύρος του Νοροβή

Είναι μια διεθνής ιστοριούλα με μαγεία και συμβολισμούς,