Αχτύπητος τσιπρισμός

Αχτύπητος τσιπρισμός

Σήμερα γράφω για τον Αλέξη Τσίπρα. Δείχνει αυτόν τον καιρό (μέσα Μαρτίου) να έχει προσγειωθεί στη γενική πραγματικότητα και να συναινεί επιτέλους με την κυβέρνηση και στο μεταναστευτικό και στον πόλεμο κατά του κορωνοϊού. Κανείς μας δεν ξέρει αν θα συνεχίσει στην ομαλή πορεία ή αν θα ξανακάνει τις κωλοτούμπες και στροφές 360 μοιρών!

Λάθος! Έκανε την κλασική κωλοτούμπα του. Ενώ ισχυρίστηκε πως δεν θέλει να κάνει αντιπαράθεση, επέλεξε να μνημονεύσει τα μέτρα μόνο των επιστημόνων δίχως αναφορά στην κυβέρνηση και όταν ανέφερε τον Μητσοτάκη ήταν μόνο για να τον κακίσει: “Δεν κακίζω τον κ. Μητσοτάκη που αδυνατεί να συνειδητοποιήσει το μέγεθος των επιπτώσεων που θα έχει η κρίση στην οικονομία” έγραψε στο Κυριακάτικο Έθνος 23/3. Βλέπετε, αυτός ο αμόρφωτος ψευδολόγος έχει συνειδητοποιήσει τις επιπτώσεις!…

Δυστυχώς ο τσιπρισμός είναι ένας εγκεφαλικός ιός (=μεταφορά λόγω της πανδημίας των ημερών) που κουρνιάζει σταθερά σε ένα σεβαστό ποσοστό των Ελλήνων – ίσως.

Μερικοί είναι λαλίστατοι και δίχως δεύτερη σκέψη ξεφουρνίζουν οτιδήποτε καίγεται ή φουντώνει στο μυαλό τους. Και έτσι μερικοί μας λένε να μην υπερβάλλουμε σχετικά με τον κορωνοϊό και να ζούμε κανονικά σαν άνθρωποι – και ας πεθάνουμε κανονικά σαν άνθρωποι.

Αλλά στις 20 Φεβρουαρίου ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος έκανε μια ανάρτηση που άφησε το πανελλήνιο με το στόμα ανοιχτό. Ο αξιότιμος καθηγητής είναι ιστορικός και μέλος της ΚΕ Ανασυγκρότησης του υβριδίου Σύριζα – Προοδευτική Συμμαχία. Ο Σύριζα είναι συνονθύλευμα σταλινισμού, λενινισμού, αναρχισμού και μοντέρνου μαγαρισμένου μαρξισμού. Όλοι αυτοί οι “-ισμοί” μας δίνουν και τον τσιπρισμό που ως κύριο γνώρισμά του έχει την ασυναρτησία και το ψεύδος. Ο κ. Λιάκος έγραψε:

“Ο ηθικός πανικός και μιντιακός κουρνιαχτός που σημειώθηκε με τον θάνατο του βρέφους των προσφύγων είναι από τα αναρίθμητα γεγονότα που συγκροτούν… ένα καθεστώς έναντι των προσφύγων…πολιτικό και νοοτροπιακό για το οποίο οι Έλληνες θα απολογούνται μετά από χρόνια, όπως οι Γερμανοί για τα χρόνια του ναζισμού. Δείχνει όμως και μια επική μωρία”…

Καταλαβαίνει όποιος δεν είναι χαμένος στο 33% πως ο καθηγητής είναι αναρχοαριστερής νοοτροπίας καθηγητής με ελάχιστη επαφή με την πραγματικότητα. Διότι ούτε πανικός ούτε κουρνιαχτός δημιουργήθηκε. Οι Έλληνες έχουν δείξει μεγάλη ανθρωπιά έναντι των μεταναστών, πολλοί από τους οποίους είναι αχάριστοι εγκληματίες, και ουδεμία σχέση έχουν οι Έλληνες με ναζιστές.

Όσο για την “επική μωρία” αυτή φωλιάζει στο μυαλό του καθηγητή. Διότι με τον παραλογισμό ή την ηλιθιότητα που χαρακτηρίζει τέτοιους καθηγητές, μας πληροφορεί με το ύφος αλάθητου ποντίφηκα πως “η Ελλάδα έχει ανάγκη τουλάχιστον ένα εκατομμύριο πρόσφυγες” και αυτό, διότι ο πληθυσμός μειώνεται και γερνά και οδεύει σε “πληθυσμιακή κατάρρευση”.

Αυτό που ο καθηγητής δεν εξηγεί είναι το γιατί πρέπει το ελληνικό κράτος να αυξήσει τον πληθυσμό του και μάλιστα με μετανάστες αμφιβόλου καλού χαρακτήρα – μετανάστες που έρχονται στη Δύση (αντί να πάνε σε πλούσιες χώρες ομοσθρήσκων τους) για να έχουν τις απολαύσεις και τα προνόμια που οι λαοί αυτοί πραγμάτωσαν μετά από σκληρή εργασία πολλών γενεών.

Το πληθυσμιακό πρόβλημα δεν είναι η μείωση του πληθυσμού μα η αύξηση γερόντων και υπερήλικων με την έξοδο και μετανάστευση των νεότερων γενεών!

Αυτό για το οποίο οι Έλληνες μετανιώνουν, ίσως όπως οι Γερμανοί για τα χρόνια του ναζισμού, είναι τα εγκλήματα του τσιπρισμού που κυβέρνησε 2015-2019 και άφησε 800.000 μετανάστες να περάσουν από τη χώρα όπως από ξέφραγο αμπέλι και να ξεχυθούν στην Ευρώπη έτσι που οι άλλες χώρες να σηκώσουν φράχτες και να μην θέλουν να ακούσουν για υποδοχή μεταναστών έστω και σε λογικούς αριθμούς.

Είναι η τσιπρική κυβέρνηση που δεν διέθετε “δυο δράμια μυαλό” μα λειτουργούσε με “ιδεολογικές αγκυλώσεις” όπως ότι δεν υπάρχουν “θαλάσσια σύνορα” και έτσι άνοιγε τα σύνορα για τον αχόρταγο Ερντογάν.

Δεν δίνει ο καταπληκτικός καθηγητής ούτε ένα γεγονός πραγματικό (ακόμα και τον θάνατο του βρέφους τον σαβανώνει με παράλογες υπερβολές) ούτε ένα λογικό επιχείρημα. Ζει στον φαντασιακό του κόσμο του τσιπρισμού ακριβώς σαν τον Αρχηγό του – της αυταπάτης!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *