Η ανεκτικότητα και υπομονή μου έφυγαν. Και δεν είμαι μόνος να αισθάνεται έτσι…. Μεταφράζω απ’ απευθείας τον ανώνυμο του Διαδικτύου: Φίλοι, ξέρετε, ποτέ ...
Read more
0