Είναι μια ακόμα ένδειξη του άρρωστου ψυχισμού των Ελλήνων να μην ενδιαφέρονται για την καταστροφή της Ουκρανίας (με 3εκμ γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους στην ...
Read more
0