Το λάθος ξεκινάει από τη ρίζα

Το λάθος ξεκινάει από τη ρίζα

Του Άγη Βερούτη

Η συλλογική θυμολύπη από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που διαπέρασε την κοινωνία στις πρώτες μέρες σιγά-σιγά μετατρέπεται σε οργή και κατάθλιψη.

Συλλογική οργή και συλλογική κατάθλιψη.

Η ελληνική κοινωνία είναι δυσλειτουργική.

Επειδή έχω ακούσει ό,τι μπορεί να λεχθεί περί των σταθμαρχών και των βυσμάτων και της κακιάς της (χ)ώρας και καθυστερημένων συμβάσεων και τόσα άλλα, έχει αρχίσει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι…

Η ελληνική κοινωνία έχει πληρώσει €14 δισεκατομμύρια για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ από την αρχή του αιώνα, και παρόλα αυτά τα λεφτά οι υποδομές του βρίσκονται τεχνολογικά στη δεκαετία του 1980, άντε του 1990, αρχές.

Αν το πρόβλημα ήταν μόνο οι καθυστερήσεις των συμβάσεων για να αλλάξουν χέρια οι “μίζες” και οι αναθέσεις, τότε θα ήταν εύκολο να προσαρμοστεί η νομοθεσία για να μην μπορεί να αλλάξει μια υπογεγραμμένη σύμβαση προηγούμενης κυβέρνησης από επόμενη, συν έναν προσεκτικό έλεγχο για το “πόθεν” των “έσχες” των εκάστοτε υπογραφόντων, από αρμόδιους εισαγγελείς.

Όμως το πρόβλημα δεν είναι ΜΟΝΟ οι καθυστερημένες συμβάσεις που χρυσοπληρώνουμε μέσα από το δημόσιο χρέος που το φορτωθήκαμε, ούτε ΜΟΝΟ ο κάθε βλάκας που φτάνει να αναλάβει μια θέση ευθύνης γιατί κάποιος πιθανόν προσπάθησε να τον βολέψει για να πάρει παραπάνω σύνταξη μετά από 2-3 χρόνια από αυτή που του αναλογούσε κανονικά, ούτε ΜΟΝΟ τα όσα άλλα λέγονται.

Το πρόβλημα είναι η αναξιοκρατική λειτουργία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του Ελληνικού Δημόσιου μηχανισμού που επιμένει να παραμένει ΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΤΟΣ 15 χρόνια μετά τη χρεοκοπία της χώρας, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ!

Και μάλιστα βγαίνουν μαζικά να διαμαρτυρηθούν ενάντια στην αξιολόγηση με ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ διαμαρτυρία τους για τις συνθήκες που οδήγησαν στο θάνατο 57 νέα παιδιά, από τον ΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΤΟ αχθοφόρο που έβαλαν να παριστάνει το σταθμάρχη, όταν χιλιάδες παιδιά μας μηχανολόγοι μηχανικοί και μαθηματικοί φεύγουν από την Ελλάδα οικονομικοί μετανάστες!

Αν κάποιοι μάλιστα τολμήσουν να πουν ότι τον αξιολόγησαν, τότε πρέπει και εκείνοι να δικαστούν και να του κάνουν παρέα στη φυλακή γιατί είναι συνυπεύθυνοι που του έβαλαν στο χέρι το οπλισμένο πιστόλι! Που έβαλαν τον 60χρονο να κάνει τη δουλειά που απαιτεί 40χρονο με καθαρό μυαλό και αντοχές! Συνένοχοι στους φόνους!

Το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα του 21ου αιώνα πληρώνεις €500-€1000 τον χρόνο για τέλη κυκλοφορίας ενός ασφαλούς αυτοκινήτου και μετά 67% ειδικό φόρο κατανάλωσης στη βενζίνη €1 για κάθε λίτρο που πραγματικά κοστίζει 50 ευρωλεπτά και μετά και άλλα €0,30 για ΦΠΑ επί του φόρου ανά λίτρο, και θες και €30 διόδια για να πας στη Θεσσαλονίκη από τον αυτοκινητόδρομο που ήδη πληρώνεις στο κράτος με το τέλος κυκλοφορίας ΚΑΙ με τους φόρους στη βενζίνη σου!

Ό,τι και να κάνεις στην Ελλάδα πληρώνεις ΛΥΤΡΑ λειτουργίας ενός ανίκανου, αναξιόπιστου και αναξιοκρατικού κρατικού μηχανισμού, που με τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρέσεις του, κάπως προσπαθεί να ανταποδώσει το 60% του ΑΕΠ που απορροφά το κράτος στην Ελλάδα με τους φόρους.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ!

Ποια είσαι εσύ κυρά μου να κάνεις τηλεργασία στην εξυπηρέτηση κοινού του γκισέ;

Ποιος είσαι ρε πανέξυπνε να πηγαίνεις στην υπηρεσία σου μια φορά το τρίμηνο και τις υπόλοιπες μέρες να τρέχεις εταιρεία κούριερ που έχεις φτιάξει στο όνομα της γυναίκας σου;

Ποιος είσαι εσύ ρε μάγκα που καθυστερείς από τη βολική καρέκλα σου την απόδοση ξοδεμένης επιδότησης €250.000 με ΦΠΑ πληρωμένο και πλήρη φάκελο από το 2020, και στέλνεις στην ανεργία 10 οικογενειάρχες διπλωματούχους μηχανολόγους μηχανικούς με 2 παιδιά ο καθένας σε μια εταιρεία μόνον; [θα το ξαναδούμε αυτό μελλοντικά με ονόματα και διευθύνσεις]

Αν θέλουμε να γίνουμε αξιόλογη χώρα, πρέπει να πέσει τσεκούρι στον κρατικό μηχανισμό ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ! Αξιολόγηση πρώτα, και τσεκούρι μετά!

Όποιος δεν κάνει: ΦΕΥΓΕΙ!
Και αν έχει κάνει και παράβαση καθήκοντος ή αργομισθία να δώσει και τους μισθούς πίσω!

Αυτό σημαίνει ότι όποιος δεν κάνει τη δουλειά που πληρώνεται να κάνει δεν πρέπει να είναι στη μισθοδοσία του Έλληνα φορολογούμενου. Από σεβασμό στους χιλιάδες νεκρούς που έχει στοιχίσει αυτό το φαύλο σύστημα εδώ και 100 χρόνια!

Όμως αυτό προϋποθέτει καταρχήν Δικαιοσύνη που να λειτουργεί (φυσικά χωρίς υπαλλήλους με απολυτήριο λυκείου από τα γκισέ εισιτηρίων του ΟΣΕ να παριστάνουν τους Δικαστές) και φυσικά πολίτες που να ψηφίζουν με βάση το κοινό καλό και όχι την προσωπική τους βολή ή ιδεοληψία!

Προϋποθέτει όλοι οι Έλληνες να βάλουν το συλλογικό καλό της κοινωνίας πάνω από την τσέπη ή την αργομισθία τους. Αυτό είναι που μας διαφοροποιεί προς τα κάτω από της εύρυθμες κοινωνίες της βόρειας Ευρώπης.

Ωσπου να συμβεί, αυτό θα κλαίμε από θυμολύπη κάθε φορά, σε κάθε εγκληματική καταστροφή που προκαλεί η αναξιοκρατία, η αρνησιδικία και η γεροντολαγνεία, και θα ψάχνουμε αποδιοπομπαίους τράγους…

Ψεύτικους αποδιοπομπαίους τράγους!

Το λάθος ξεκινάει από τη ρίζα, και η ρίζα είναι ο πολίτης!

Ούτε οι πολιτικοί και οι σύμβουλοι που κυνηγάνε τη μίζα είναι, ούτε οι δημοσιοϋπάλληλοι που κυνηγάνε την άκοπη αργομισθία και την ανευθυνότητα είναι, ούτε τα μπάχαλα που η αντίδραση σε κάθε ευκαιρία είναι να κάψουν το βιός του αμέτοχου πολίτη είναι, ούτε οι ξένοι πρακτορίσκοι που έρχονται Αθήνα για επαναστατικές διακοπές και συμμετέχουν στην αποσταθεροποίηση της χώρας είναι.

Όλοι αυτοί κάνουν τη δουλειά τους…

ΥΓ. Και φυσικά εκείνος ο πρώην δημόσιος υπάλληλος που ήθελε να δείξει ότι είναι βασιλικότερος του βασιλέως και αναφέρθηκε στην τραγωδία των νεκρών παιδιών ως “κολοτρένο” δεν φταίει. Εγώ φταίω που δεν τον έστειλα στο διάολο την ίδια στιγμή!

Πηγή: Capital

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *