Φιλ304: Ο Άνθρωπος στο Σύμπαν (2)

Φιλ304: Ο Άνθρωπος στο Σύμπαν (2)

1. Επαναλαμβάνω πως από τη φύση και θέση του, η ύψιστη λειτουργία του Ανθρώπου είναι να γνωρίσει τον αληθινό Εαυτό του ως ίδιο με τον Εαυτό του Σύμπαντος, την ύψιστη Νοημοσύνη που είναι η Πρωταιτία, Πρωταρχή και Πρωτουσία των πάντων, ίδια Παρουσία παντού, σε όλα, όλη την ώρα. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά ως βίωμα είναι κάτι που κάθε άνθρωπος θα ανακαλύψει μόνος του.

Μερικοί άνθρωποι το νιώθουν αυτό βαθιά μέσα τους και από νωρίς προσπαθούν να μελετήσουν και να εργαστούν εμπειρικά σε αυτή τη συνειδητοποίηση. Και υπάρχουν μερικές γνήσιες διδασκαλίες με καλές μεθόδους και συστηματικές πρακτικές – μα υπάρχουν και πάρα πολλές εύκολες κι ελκυστικές μα παραπλανητικές, που, σαν πολιτικούς σε προεκλογική περίοδο, υπόσχονται πολλά καταφανώς ακατόρθωτα.

Άλλοι πάλι πείθονται αργόρρυθμα και ξεκινούν αργότερα στη ζωή τους.

Η νοημοσύνη που όλοι έχουμε είναι πολύ περισσότερη από όση χρειαζόμαστε για να αποκτούμε τα προς το ζην και να διασκεδάζουμε και να επιδινόμαστε σε χόμπι και μελέτες. Και φαίνεται στις πολυποίκιλες εκδηλώσεις της.

2. Μερικές από τις εκδηλώσεις της νοημοσύνης μας παρουσιάζονται ως ικανότητες, ασυνήθιστες ή “παραφυσικές” όπως λέγονται.

Εξέτασα παλαιότερα στο 279. Φιλοσοφία: Ψυχοκίνηση και τηλεκίνηση την ικανότητα που εκδηλώνουν ορισμένοι, όχι πολλοί, άνθρωποι να αλλάζουν τη μορφή ή δομή ενός πράγματος από μακριά με ψυχική (ή νοητική) ενέργεια σκέτη, ή να το μετακινούν. Άλλοι πάλι έχουν τηλεπάθεια, δηλαδή επικοινωνούν με αγαπητά ή συγγενικά πρόσωπα σε ώρες κρίσης ή έντασης κάποτε χωρίς να το καταλαβαίνουν. Ή παίρνουν κάποιο μήνυμα λόγω ατυχήματος ή αιτήματος βοήθειας.

Πιο πρόσφατα (στα 301β. Φιλοσοφία: Νοημοσύνη και νέοι βιολόγοι και 302β. Φιλοσοφία: Εκπέμπουμε ηλεκτρομαγνητισμό) εξέτασα την ικανότητα που έχουν ορισμένοι πάλι άνθρωποι να θεραπεύουν με ψυχική ή νοητική ενέργεια μόνο, που όμως εκδηλώνεται κι εκχύνεται ως ηλεκτρομαγνητική ενέργεια ή ροή φωτονίων και με άπλωμα των χεριών, μα και να αλλάζουν τη μοριακή σύνθεση του νερού.

Είναι πολύ παράξενο μα και παράλογο το ότι οι πλείστοι επιστήμονες, πανεπιστημιακοί (mainstream όπως θεωρούνται) και μη, αρνούνται όχι μόνο να αποδεχτούν μα ακόμα και να εξετάσουν τα άφθονα ευρήματα άλλων πανεπιστημιακών που δείχνουν πως τέτοιες διενέργειες είναι πολύ πραγματικές, διαπιστωμένες σε αυστηρές συνθήκες εργαστηρίων και ουδέτερων μαρτύρων.

3. Σε μελλοντικά άρθρα θα εξετάσω ενδελεχώς πολλές άλλες περιπτώσεις που καλύπτουν πειράματα από τη δεκαετία 1930 ως και τον 21ο αιώνα.

Ένα πολύ ενδιαφέρον, αξιοπρόσεκτο σημείο είναι πως όλες αυτές οι ικανότητες, οι εκδηλώσεις της ανθρώπινης νοημοσύνης, ήταν γνωστές στην αρχαιότητα και αναφέρονται σε όλες τις παραδόσεις σε Ανατολή και Δύση, ακόμα και στους Αβορίγινες της Αυστραλίας. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις παρουσιάζονται σε πολύ μεγαλύτερο ή ανώτερο βαθμό όπως με ημίθεους σαν τον Ηρακλή και τον Αχιλλέα ή άλλους που βλέπουν πληροφοριακά όνειρα ή έχουν επίσκεψη από κι επικοινωνία με θεότητες.

Αυτά όλα θεωρούνται σκέτη “μυθολογία” και απορρίπτονται από τους σύγχρονους επιστήμονες που αρέσκονται να μένουν στο μουντό μηχανιστικό επίπεδό τους με τις μετρήσιμες μάζες τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να χρησιμοποιήσουν τη λογική εκδήλωση της νοημοσύνης τους και να πουν “Μια στιγμή! Αυτές οι μυθολογικές αφηγήσεις μπορεί να είναι πραγματικές ή συμβολικές φαινομένων που μπορούμε τώρα να παρατηρήσουμε σε μικρότερη ένταση”.

4. Οι περισσότεροι άνθρωποι, τα δισεκατομμύρια σε κάθε περίοδο ή γενεά, όπως παρατηρούμε δεν εκδηλώνουν λεπτότερες νοητικές ή “παραψυχολογικές” ή “υπερφυσικές” ικανότητες.

Μόνο λιγοστοί συγκριτικά μπορούν να λυγίσουν κουταλάκια ή να τα μετακινήσουν με νοητική και μόνο συγκέντρωση, ή να εκχύσουν εκείνη τη θαυματουργή ενέργεια θεραπείας ή να μεταβάλουν τη σύσταση του νερού.

Από την άλλη όμως, αυτοί οι προικισμένοι άνθρωποι τυχαίνει να εκδηλώνουν με κάποια προσπάθεια το χάρισμά τους, το οποίο δεν ξέρουν από πού προέρχεται, όπως οι μεγάλοι δημιουργοί και πανάξιοι επιστήμονες ή εφευρέτες δεν ξέρουν από πού προέρχονται οι εμπνεύσεις τους. Έχουν αυτό το φυσικό δώρο, μα πρέπει να ασκούνται στην εκδήλωσή του.

Θέλω να πω ότι κι εμείς, εγώ κι εσύ αναγνώστη και αναγνώστρια, μπορούμε ίσως με κατάλληλη επιμόρφωση να αναπτύξουμε τέτοια δύναμη. Διότι όλοι εκπέμπουμε ηλεκτρομαγνητική ενέργεια και ροή φωτονίων. Απλώς χρειάζεται να εκπαιδευθούμε και να μάθουμε πως να αυξήσουμε την ικανότητα.

5. Αλλά σε τι χρησιμεύουν αυτές οι δυνάμεις;

Ίσως διάφορες εργασίες και δραστηριότητες γίνονται πιο αποτελεσματικά, πιο γρήγορα, πιο εύκολα, πιο ανώδυνα. Και ίσως θα ήταν καλύτερο αν περισσότεροι άνθρωποι τις είχαν πιο ανεπτυγμένες. Αλλά οι διάφορες δουλειές μας γίνονται ούτως ή άλλως.

Υπάρχει όμως μια σημαντική πτυχή που πρέπει να κατανοήσουμε. Με αυτές τις εκδηλώσεις της νοητική/ψυχικής μας ενέργειας επηρεάζουμε σε κάποιο βαθμό, είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε το ξέρουμε είτε όχι, το περιβάλλον μας, δηλ. τη βιόσφαιρα (με τα ζώα και τα φυτά) και τη γεώσφαιρα (με τα φυσικά υλικά της).

Έτσι μεταμορφώνει ολόκληρο τον πλανήτη διατρέφοντας και φροντίζοντας, κάποτε δε καταστρέφοντας διάφορες περιοχές, μικρές ή μεγάλες, χοντρές ή λεπτές.

Ίσως για τον λόγο αυτό έχει την ανώτερη και περισσή νοημοσύνη: για να γνωρίσει καλύτερα τις δικές του δυνάμεις και, αφού γνωρίσει καλύτερα και τις ανάγκες της Γαίας, να κατευθύνει τις ικανότητές του στη φροντίδα των αναγκών της Γαίας.

Γνωρίζουμε αρκετά για τις δικές μας δυνάμεις και για τις ανάγκες της Γαίας, μα δεν θέλουμε, όπως φαίνεται, να φροντίσουμε τις ευρύτερες ανάγκες με τις ευρύτερες δυνάμεις μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *