1. Σύμφωνα με νυχτερινή τροπολογία που πέρασε στα μουλωχτά τις μέρες των Παθών, από 1η Μαΐου 2019 απαγορεύεται η πληρωμή κομίστρου με κάρτα σε μεταφορικά των Beat, Uber κλπ. Οι πληρωμές γίνονται σε μετρητά στον οδηγό που θα δίνει τα χρήματα στην εταιρεία – και όχι το αντίθετο.
Ακόμα ένα προεκλογικό δώρο στον κ. Λυμπερόπουλο, μέγα μεταρρυθμιστή του επαγγέλματος ταξιτζήδων, τους συνδικαλιστές του και τους ταξιτζήδες, από τον ευφυέστατο υπουργό Μεταφορών και Υποδομών που προώθησε τις φιέστες εγκαινίων προς δόξα του αφεντικού, κ. Τσίπρα.
Ο κ. Σπίρτζης έχει και το σπίρτο του αλκοόλ και το σπίρτο που δίνει φωτιά! Πολιτικάντης ολκής, κατάγεται από τους παλαιοπασόκους, όταν το Πασοκ στήριζε την «πρωτοπορία του λαού», είχε την εξουσία και διόριζε ή έκανε ρουσφέτια. Τώρα η «πρωτοπορία» πέρασε στον Σύριζα. Έτσι και ο Σπίρτζης. Ανήκει τώρα στην εκλεκτή πρωθυπουργική παρέα με τους Πολάκη, Παππά, Φλαμπουράρη, κα. Γεροβασίλη κλπ.
2. Θα θυμάστε ασφαλώς, αμυδρά έστω, τα εγκαίνια του μετρό Θεσσαλονίκης με τον κ. Τσίπρα να πανηγυρίζει θριαμβευτικά μπροστά σε μπoγιατισμένους καμβάδες που κάλυπταν το γιαπί ενός υπό κατασκευή σταθμού.
Δεν είναι απλοϊκός ρουσφετολόγος ο Χρήστος Σπίρτζης. Ανέπτυξε πέραν των τετριμμένων πρακτικών, την τέχνη των εγκαινίων ως πολιτική προπαγάνδας που θα έκανε τους Γκέμπελς και Σπέερ να αφρίζουν από ζήλεια.
Ο Σπίρτζης εγκαινίασε τη φιέστα εγκαινίων προτού τελειώσει κάποιο έργο και δοθεί στους πολίτες. Τα εγκαίνια προηγούνται της ολοκλήρωσης, που μπορεί και να καθυστερήσει ή και να μη γίνει!
Είναι μια νέα ρηξικέλευθη επαναστατική πρακτική, που μόνο η συριζοφρένεια του τσιπρισμού μπορούσε να μας δωρίσει.
Τι νόημα έχει να κάνεις εγκαίνια μετά τις εκλογές;
Γι’ αυτό βοηθάει τον παρανοημένο πρωθυπουργό του να κόβει κορδέλες σε ακάμωτους σταθμούς, ανύπαρκτα γεφύρια και αόρατους δρόμους.
3. Κάποια φίλη με διαβεβαίωσε πως όντως κατεβάζουν νέες καινοτόμες ιδέες στο υπουργείο του κ. Σπίρτζη.
Μια είναι κάπως παλιά πια. Στο γραφείο, στον τοίχο είναι καρφωμένη μια φωτογραφία του μεγάλου μαχητή της Αντίστασης κατά του γερμανικού φασισμού, Άρη Βελουχιώτη ο οποίος φαίνεται να εμπνέει πολλές ιδέες.
Μια καλή ιδέα ήταν να δοθούν 4 κατά σειρά εργολαβίες του οδικού άξονα «Πάτρα-Πύργος» στον κ. Καλογρίτσα, που έχασε και βοσκοτόπια και τηλεοπτική άδεια.
Μια άλλη ιδέα ήταν για ένα ολόκληρο έτος στην Αθήνα να κόβουμε ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις ηλεκτρονικές μπάρες στην είσοδο κι έξοδο που όμως δεν λειτουργούσαν. Ένα έτος! Ήταν η ίδια αποτελεσματικότητα που είδαν οι μάρτυρες οδηγοί στην περιβόητη Ιονία Οδό με τις ατέλειωτες ουρές αυτοκινήτων.
Η μεταρρυθμιστική συνεργασία του με τον κ. Λυμπερόπουλο, που κράτησε τη λειτουργία των ταξί σε ένα σχεδόν ερμητικά κλειστό κύκλο εκλεκτών επαγγελματιών, ήταν μια ακόμα παραγωγική ιδέα.
4. Τα προληπτικά εγκαίνια όμως ξεπέρασαν κάθε άλλη επινόηση.
Έτσι στις πασχαλινές εορτές, που επ’ ευκαιρία γιόρτασε ο πρωθυπουργός με τον πιο προσφιλή του τσιπριστή και υπουργό (Υγείας!) κ. Πολάκη, εγκαινίασαν το εργοτάξιο στη Μεσαρά της Κρήτης – με τους αψείς Σφακιανούς!
«Πώς γίνεται», αναφώνησε κατάπληκτος ο πρωθυπουργός, έμπλεος θαυμασμού, «Μ’ έναν μαγικό τρόπο αυτή η κυβέρνηση κι αυτός ο κακός υπουργός να παρέδωσαν τα 18 χιλιόμετρα [στον δρόμο Μεσαράς – Ηρακλείου]…»
Και μάλιστα τόσο νωρίς, παρεμπιπτόντως, στην προεκλογική περίοδο!
Μα οι αχτύπητοι αυτοί δημοκράτες προχώρησαν πολύ πιο πέρα στο σμίξιμο του τερπνού των πασχαλινών διακοπών με το ωφέλιμο της προεκλογικής ψηφοθηρίας στην Κρήτη (όπου έφτασε ο κ. Τσίπρας με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο από την Κίνα: σας το έχω ξαναπεί πως ο τουρισμός είναι ένα κύριο μέλημά του). Εγκαινίασαν και το φράγμα Αποσελέμη (πάντα στην Κρήτη) το οποίο τελείωσε και τέθηκε σε πλήρη λειτουργία πριν από σχεδόν 4 χρόνια!
Πράγματι μαγικοί τρόποι.