Αστικές Συγκοινωνίες

Αστικές Συγκοινωνίες

- in Επικαιρότητα
0

1. Αυτή τη φορά πρόκειται για τη «συμπρωτεύουσα» Θεσσαλονίκη.

Η τσιπρική αντιπολίτευση σε αυτό το θέμα, όπως σε τόσα άλλα, είναι τόσο ανιαρή που φέρνει χασμουρητό.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης είναι, βέβαια, κρατικός και λειτουργεί με την ίδια αναπηρία όπως άλλοι. Η νέα κυβέρνηση κανόνισε ώστε τα ΚΤΕΛ εδώ να αναλάβουν βάρος των μετακινήσεων σε υπεραστικές διαδρομές αφήνοντας λεωφορεία ελεύθερα για το πολύ βεβαρυμένο κέντρο της πόλης. Και όντως στα 213 που λειτουργούσαν τον Αύγουστο πρόσθεσε 102.

Η καινούρια βουλευτής Θεσσαλονίκης του Σύριζα κα. Δώρα Αυγέρη σχολίασε το νέο μέτρο με τη μνημειώδη ασχετοσύνη σχεδόν κάθε τσιπρικής δήλωσης: «Ο κ. Μητσοτάκης θα αναθέσει δρομολόγια φιλέτα στα ΚΤΕΛ» (8 Αυγ).

Παράπονα όταν ο ιδιωτικός τομέας παίρνει τα «φιλέτα», γκρίνιες όταν ο κρατικός τομέας τα παίρνει!

2. Ο νεοσυντηρητικός (ή νεοφιλελεύθερος) Μίλτον Φρίντμαν είπε κάποτε: «Αν δώσουμε στο κράτος τη Σαχάρα, σε 5 έτη θα υπάρχει έλλειψη άμμου».

Ναι, καλό αστείο.

Μα προσέξτε. Το 2016 ο μέσος όρος λεωφορείων σε κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη ήταν 480. Στο μεταξύ ο Οργανισμός είχε κρατικοποιηθεί από τους τσιπριστές. Έτσι το 2018 όσα κυκλοφορούσαν ήταν 360 και τον Αύγουστο 2019 μόλις 213!

Πριν την κρατικοποίηση (2016, επί Τσίπρα) τα έσοδα του ιδιωτικού μονοπωλίου ήταν 56 εκατ. ευρώ. Το 2018 τα έσοδα του κρατικού τώρα μονοπωλίου ήταν 35 εκατ. με μειωμένα λεωφορεία.

Βλέπετε, ακόμα και με μονοπώλιο το κράτος τα θαλασσώνει!

Σημειώστε πως γενικός δραγουμάνος του ΟΑΣΘ διορίστηκε ο πατέρας του τρομερού υπουργού που μας έκανε ψηφιακούς και μας έστειλε στο διάστημα, κ. Ν. Παππά, που επινόησε τον όρο «δρακογενιά».

3. Σύμφωνα με την εφημερίδα Μακεδονία στις 9 Αυγούστου 2019, μια δημοσκόπηση για το πώς κρίνουν τη λειτουργία του ΟΑΣΘ στα 2 χρόνια της κρατικοποίησής του, απαντούν 64,8% αρνητικά, ενώ μόλις 6,3% θετικά!

Στο ερώτημα ενδεχόμενης ιδιωτικοποίησης, απαντούν 53,2% θετικά (Ναι), μόνο 20,2% αρνητικά και 26,6% «δεν ξέρω»!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *